• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: kvällens stekartråd!

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: kvällens stekartråd!

David skrev:
120108-Stack.jpg
Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle valt på den här bilden, om jag fick välja stacken eller klockan gratis... :shock:
 

David

Bödeln
Camo00 skrev:
Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle valt på den här bilden, om jag fick välja stacken eller klockan gratis... :shock:


Betyder det att du inte skulle vilja ha något av dem, eller båda? Om det senare, så kommer jag gärna och steker pannkakor om du ordnar fram en klocka. ;-)
 

Camo00

Patek
Re: Sv: OT: kvällens stekartråd!

David skrev:
Camo00 skrev:
Jag vet helt ärligt inte vad jag skulle valt på den här bilden, om jag fick välja stacken eller klockan gratis... :shock:


Betyder det att du inte skulle vilja ha något av dem, eller båda? Om det senare, så kommer jag gärna och steker pannkakor om du ordnar fram en klocka. ;-)
Blev så hungrig att jag hade gått med på det, men nu har jag ätit en burgare från Tusen&2 så nu är det försent... Nu tar jag klockan!
 
Topp