Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Kvällsöppen cigarrmånglare i centrala Stockholm?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Hubbatix, 26 juli 2013.

1. Hubbatix
    Trådstartare

Hubbatix Borgare

Sorry för off topic, men lite kris... Någon som känner till någon tobakshökare, helst i omedelbar närhet av Centralen eller Slussen, som har öppet efter 20.00 en fredagskväll? I allra värsta fall får det väl bli pressbyrån, men lite kvalitet är ju att föredra... Tack på förhand!

/Daniel

Skickat från min HTC One via Tapatalk 2

2. Nexus

Nexus Präst

De två cigarrbutiker jag själv känner till är Brobergs och Cigarrummet som håller till nere vid Stureplan. Både stänger innan klockan 20, så jag är rädd att du är hänvisad till pressbyrån.

Edit: Det är ju för fasen fredag efter klockan 20 NU! Mina lunch-GT sabbade tydligen tidsuppfattning lite... Nåväl, hoppas du fick tag på något schysst röka.

andheg gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield