• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Letar efter väska

POO

Panerai
Billig och praktisk, lagom stor och tar liten plats när den inte används.

mms_36946792.jpg
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
bara o bita ihop och släpa... manlighet handlar om hårt arbete... ...det här är min "handväska", innehåller oftast bara nycklar, plånbok, små och/eller stora hörlurar, massa jävla osorterade betalda räkningar, några av postens rek-kvitton, nån utskriven gammal karta, lite bubbelplast, plastpennor i olika varianter och stadier av sönderfall, visitkort från fan o hans moster, nån påse theraflu, solglasögon...
väger väl 3kg tomme, men går att bära som ryggsäck, men ser ändå coolast ut i handen...

http://www.saddlebackleather.com/Classic-Briefcase?sc=8&category=301406

Hade en men det vart tyvärr mest hängande hemma. Den vägde som ett bowlingklot tom. :D

Fantastiskt hantverk dock.
 

Jens

Greedo
Alltså det här jag skrev om "bögslunga" var inget skämt. Dock vet jag inget annat namn på den.
Grymt praktisk sak, minns att min morfar bar en sån med hedern i behåll. Googla, det är fan en sån du söker!
 
Topp