• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Los Angeles KINGS

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Det var fan bättre förr! Lägg ner skiten!
image.jpg
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Kings kansk förtjänar det, ska inte säga något annat de var gryma i slutspelet. Men endå, ville se Boston där igen
image.jpg
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Mario och jagr samt barasso var sjukt sköna. Har dock jävligt svårt för Crosby.

Många som ogillar Crosby, vilket jag ej förstår då han tveklöst är en komplett spelare (undantaget skadebenägenheten). Å andra sidan inte mycket att göra när folk sänker honom, och andra stjärnor. Mer eller mindre alla spelar missar ju matcher nuförtiden. Håller inte direkt på något lag men finns lag jag hellre kollar matcher på än andra. Därav Pens och Red Wings
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Många som ogillar Crosby, vilket jag ej förstår då han tveklöst är en komplett spelare (undantaget skadebenägenheten). Å andra sidan inte mycket att göra när folk sänker honom, och andra stjärnor. Mer eller mindre alla spelar missar ju matcher nuförtiden. Håller inte direkt på något lag men finns lag jag hellre kollar matcher på än andra. Därav Pens och Red Wings
Crosby är lite av fotbollens c Ronaldo enl mig. Sjukt kompetent spelare som upplevs lite dryg. Man skulle älska honom om han lirade i "sitt" lag.
 

SSL

Audemars
Crosby är lite av fotbollens c Ronaldo enl mig. Sjukt kompetent spelare som upplevs lite dryg. Man skulle älska honom om han lirade i "sitt" lag.

Precis. Han beter sig inte som många andra storstjärnor gör/gjort. Han har kört lite div-fasoner o tjurat i media o i rinken i stället för att bara köra. Vilket har gjort att många stör sig på honom.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Klassiska LA Kings. Synd att man inte har kvar alla nittitals kingskepsar och jackor:D

Saknar nästan alla gamla hockeybilder på Kelly herudy, luc rabitaille och sist men inte minst Gretzky!:)
 
  • Like
Reactions: ssl

SSL

Audemars
Klassiska LA Kings. Synd att man inte har kvar alla nittitals kingskepsar och jackor:D

Saknar nästan alla gamla hockeybilder på Kelly herudy, luc rabitaille och sist men inte minst Gretzky!:)

Hehe, kult minst sagt. Även fast en annan varit Sharks sen Arturs Irbe och Sharks-kepan från Punkt Shop i Sthlm City.
Hade förövrigt två sidor hockeybilder med Irbe.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Hehe, kult minst sagt. Även fast en annan varit Sharks sen Arturs Irbe och Sharks-kepan från Punkt Shop i Sthlm City.
Hade förövrigt två sidor hockeybilder med Irbe.

Hehe irbe var cool med sin oversize utrustning och galler istället för mask!:D

Punkt shop var ett tag sen också!:D
 
  • Like
Reactions: ssl
Topp