• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Massage

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Godkväll fellow KS-are, är i behov av någon som är duktig på massage för att trycka ut lite muskelknutor jag har i ryggen, haft problem i jul med att jag är överansträngd i vänstersidan och på så sätt kompenserar detta i högersida och får därför ont i nacken från och till...

Därför tänkte jag kolla om det är någon som har några bra tips, tycker nämligen det är svårt att hitta någon som kan sin sak annars nämligen..

Helst i områdena kring Söder, eller kring Sumpan/Solna Business Park..

God fortsättning på er! :)
 

Oyster

Omega
Godkväll fellow KS-are, är i behov av någon som är duktig på massage för att trycka ut lite muskelknutor jag har i ryggen, haft problem i jul med att jag är överansträngd i vänstersidan och på så sätt kompenserar detta i högersida och får därför ont i nacken från och till...

Därför tänkte jag kolla om det är någon som har några bra tips, tycker nämligen det är svårt att hitta någon som kan sin sak annars nämligen..

Helst i områdena kring Söder, eller kring Sumpan/Solna Business Park..

God fortsättning på er! :)


Sparadiset, Ringvägen 84. Har själv varit där två gånger - Mycket bra.
 

k0ltrasten

The Bird
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Tack för alla tips, jag har varit hos naprapat och fått första vändan tillfixad, nu är det muskelknutorna kvar att trycka ut!

Har fått flera tips, kommer att använda mig av något av dem!

meo_swe, låter som att du gick till ett ställe med happy ending? ;)
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vet inte om du är atletiskt lagd eller mest stillasittande?
Tror själv på kombinationen, massage, kiropraktor om nödvändigt. Ev tillfälligt tigerbalsam. FRAMFÖRALLT MER MOTION! :)
(När du väl fått ordning på din rygg, köp en ny klocka) (fan borde skriva bok om sån här skit)
 

meo_swe

Audemars
Tack för alla tips, jag har varit hos naprapat och fått första vändan tillfixad, nu är det muskelknutorna kvar att trycka ut!

Har fått flera tips, kommer att använda mig av något av dem!

meo_swe, låter som att du gick till ett ställe med happy ending? ;)
Bjuder man en massös på middag, god konversation och är trevlig kan många saker hända. Massagen var gratis dessutom ;-)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Godkväll fellow KS-are, är i behov av någon som är duktig på massage för att trycka ut lite muskelknutor jag har i ryggen, haft problem i jul med att jag är överansträngd i vänstersidan och på så sätt kompenserar detta i högersida och får därför ont i nacken från och till...

Därför tänkte jag kolla om det är någon som har några bra tips, tycker nämligen det är svårt att hitta någon som kan sin sak annars nämligen..

Helst i områdena kring Söder, eller kring Sumpan/Solna Business Park..

God fortsättning på er! :)


Du har ju Sundbybergskliniken nere på allén, dom har allt i ryggväg, kiropraktorer, naprapater och massörer. Dom är dessutom anslutna till landstinget. Går där själv och är mycket nöjd.

http://www2.praktikertjanst.se/10/Sundbybergskliniken/
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Access Rehab är tokbra..... Öppet till 21 om det illa. Var där för ett ryggskott i Oktober....har fortsatt gå dit. Finns i Hammarby Sjöstad alt på Sveavägen 169 www.accessrehab.se för tidsbokning. Har kört hos Filip....
 
Topp