Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Massage

Diskussion i 'Diskussion' startad av k0ltrasten, 3 januari 2014.

1. k0ltrasten
    Trådstartare

k0ltrasten Soy un culebra!

Godkväll fellow KS-are, är i behov av någon som är duktig på massage för att trycka ut lite muskelknutor jag har i ryggen, haft problem i jul med att jag är överansträngd i vänstersidan och på så sätt kompenserar detta i högersida och får därför ont i nacken från och till...

Därför tänkte jag kolla om det är någon som har några bra tips, tycker nämligen det är svårt att hitta någon som kan sin sak annars nämligen..

Helst i områdena kring Söder, eller kring Sumpan/Solna Business Park..

God fortsättning på er! :)

2. Jakobb

Jakobb Friends of KS

Let's Deal brukar ha ganska schysta erbjudanden på just massage, värt att pröva?

k0ltrasten gillar detta.
  3. alfgren

alfgren Biskop

Den här killen kommer till vårt jobb regelbundet. Vet inte om han är bättre än någon annan men han är svintrevlig i alla fall. Har en klinik på Södermalm. http://www.naprapatesteban.com/

k0ltrasten gillar detta.
  4. Oyster

Oyster Bonde

Från:
    Stockholm

Sparadiset, Ringvägen 84. Har själv varit där två gånger - Mycket bra.

5. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Har ju en kiropraktor på forumet.

MKRGG gillar detta.
  6. theargonaut

theargonaut Friends of KS

Från:
    Sthlm
    Exakt. Gå till en naprapat eller kiropraktor först.

7. Compiss

Compiss Friends of KS

Från:
    Den södra malmen
    U got pm!

Personen som nämns i pm är naprapat.

8. meo_swe

meo_swe Biskop

Kolla med olika kurser sol utbildar massöser? Brukar gå att hitta ganska billigt/gratis om man ställer upp som kanin. Jag fick faktiskt min första massage någonsin igår. Grät som en tjock unge utan godis (sen fick jag ligga, så det var okej endå).

exxpert, Bojke, Laurentius och 1 annan gillar detta.
  9. k0ltrasten
    Trådstartare

k0ltrasten Soy un culebra!

Tack för alla tips, jag har varit hos naprapat och fått första vändan tillfixad, nu är det muskelknutorna kvar att trycka ut!

Har fått flera tips, kommer att använda mig av något av dem!

meo_swe, låter som att du gick till ett ställe med happy ending? ;)

Laurentius och Jens gillar detta.
  10. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    Vet inte om du är atletiskt lagd eller mest stillasittande?
    Tror själv på kombinationen, massage, kiropraktor om nödvändigt. Ev tillfälligt tigerbalsam. FRAMFÖRALLT MER MOTION! :)
    (När du väl fått ordning på din rygg, köp en ny klocka) (fan borde skriva bok om sån här skit)

ssl och Laurentius gillar detta.
  11. meo_swe

meo_swe Biskop

Bjuder man en massös på middag, god konversation och är trevlig kan många saker hända. Massagen var gratis dessutom ;-)

12. Zacke

Zacke Friends of KS

Från:
    Solna

Du har ju Sundbybergskliniken nere på allén, dom har allt i ryggväg, kiropraktorer, naprapater och massörer. Dom är dessutom anslutna till landstinget. Går där själv och är mycket nöjd.

http://www2.praktikertjanst.se/10/Sundbybergskliniken/

80s gillar detta.
  13. Davvan

Davvan My Kung Fu is stronger than yours!

Från:
    Fettefleur......
    Access Rehab är tokbra..... Öppet till 21 om det illa. Var där för ett ryggskott i Oktober....har fortsatt gå dit. Finns i Hammarby Sjöstad alt på Sveavägen 169 www.accessrehab.se för tidsbokning. Har kört hos Filip....

14. trumpetera

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Ring till operan. Fråga vem balletten använder. Kolla om han/hon jobbar "utanför huset"!

Icaras och Bojke gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield