• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Match POR-SWE

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Såhär skulle jag vilja se det svenska landslaget:

Andreas Isaksson
Mattias Johansson - Jonas Olsson - Andreas Granqvist - Martin Olsson
Sebastian Larsson - Kim Källström - Anders Svensson - Alexander Kacaniklic
Zlatan
Johan Elmander
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Såhär skulle jag vilja se det svenska landslaget:

Andreas Isaksson
Mattias Johansson - Jonas Olsson - Andreas Granqvist - Martin Olsson
Sebastian Larsson - Kim Källström - Anders Svensson - Alexander Kacaniklic
Zlatan
Johan Elmander



Nja...jag skulle hellre vilja se denna startelvan!

ImageVaultHandler.aspx
 

Everglade

Omega
2-Faktor
Jag tror det blir kryss och relativt många mål. 2-2
Jag hade spelat Vernblom som defensiv och Svensson offensiv på innermitt istället. Vernblom hade kunnat smälla på Ronaldo rejält några gånger och få Ronaldo grinig och ur balans.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Har inte gillat Mr Texmex sedan jag såg honom stå och gråta i ett reportage efter att han blivit punktmarkerad från en AIK spelare ett par år tillbaka, MEN, nu börjar jag bli äldre, kanske aningen visare och börjar släppa stoltheten i att han faktiskt har sina starka sidor, Elm begriper jag ännu mindre så, Taco, förlåt för mitt hat, här kanske du ändå förtjänar en startplats..!
 

MaziK

Rolex
2-Faktor
AP verkar vara populärt bland spelarna i alla fall. Två spelare som stod bredvid varandra på planen såg till synes att ha likadana modeller.

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Nej Skämt och sido, detta är allvarliga grejer vi pratar om, tror tyvärr att Portugal vinner med 2-1 i kväll, men det spelar mindre roll då Sverige kommer att vinna hemma på tisdag med 2-0 på friends arena.

Klart man måste supporta sitt lag :D . Bilderna är före KS-1 års fest, därför är fejan dold, men det är inte så mycket att se iaf min vänner.

Sverige tröja och byssor!
ksfest_zpscc04db89.jpg


Och Sverige klocka!
8570AAEC-D54E-430A-A85D-5F82A3A13C30-311-0000016C59C86FD2_zpsd096446f.jpg
 

16610

Patek
2-Faktor
Nej Skämt och sido, detta är allvarliga grejer vi pratar om, tror tyvärr att Portugal vinner med 2-1 i kväll, men det spelar mindre roll då Sverige kommer att vinna hemma på tisdag med 2-0 på friends arena.

Klart man måste supporta sitt lag :D . Bilderna är före KS-1 års fest, därför är fejan dold, men det är inte så mycket att se iaf min vänner.

Sverige tröja och byssor!
ksfest_zpscc04db89.jpg


Och Sverige klocka!
8570AAEC-D54E-430A-A85D-5F82A3A13C30-311-0000016C59C86FD2_zpsd096446f.jpg

Fan va jag diggar dina inlägg! Du är kung!
 
Topp