• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT, men bara lite.

Imorgon eftermiddag, fredag, tar jag mig en liten tripp till Borås.
Främst för att titta på en bil men har tankar på att inhandla en Longines också.
Söker nu någon person att hålla i handen då jag promenerar in på Jälmers.
Föredrar en kvinna men annan KS:are går också bra!
Dessutom har jag aldrig stannat till i Borås förut och hittar inte ens till systemet:nailbiting:
Har bara en bild av en massa lustigt benämnda mot längs genomfarten.
Tror dessutom att det finns en utbildning där eleverna lär sig kinesiska!?
Här har du chansen att förfäras av en medelålders Småländsk skogsbonne på utflykt.
Finns du och har du tid så hör av dig!
 

Aron

Omega
Systemet brukar man kunna nosa upp i vilken stad som helst. Och från systemet på Allegatan ser du bort till Jälmers ur. Ligger nästan mitt emot Ica.
Om du kommer väg 27/41 in i stan så bara ta sikte på Pinoccio statyn och gå åt det håll dit hans näsa pekar så kommer du att hitta. Jag är varken kvinna eller ledig imorn annars hade jag kunnat ledsaga dig dit.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Alla gör vi som vi vill men varför gynna någon som uppenbarligen inte har i serviceyrket att göra utan det enda man tycks bry sig om är hur man uppfattas av folk och vill synas och höras i form av bla. lyxkonsumtion. En person vars verksamhet inte skall gynnas i mina ögon. Men visst är det skönt att vi alla är olika :)
 

POO

Panerai
Alla gör vi som vi vill men varför gynna någon som uppenbarligen inte har i serviceyrket att göra utan det enda man tycks bry sig om är hur man uppfattas av folk och vill synas och höras i form av bla. lyxkonsumtion. En person vars verksamhet inte skall gynnas i mina ögon. Men visst är det skönt att vi alla är olika :)


Märklig åsikt på ett forum som bygger på just lyxkonsumtion. Och där dessutom jante brukar bespottas och företagsamhet osv. högaktas. Att någon köpt en begagnad damporsche för pengar tjänade på klockor kan sticka så i ögonen. Gå inte dit fine! Men inte därför.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Handlar väl om vilket kundbemötande man vill uppmuntra tänker jag. Det kanske är barnsligt tänkt av mig, men jag skulle inte gynna någon där många har negativa erfarenheter. Det gäller både butiker och enskilda personer.

Professional shit list so far:
Nymans STHLM
Pagoldhs
Jälmers ur
 
Topp