• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: MiniGTG på Sola, Kastrup e på tåget mellan Kastrup-Norrköping ikväll?

seikoswede

Panerai
Som titeln antyder undrar jag om det är någon annan klocksnackare som befinner sig på tåget mellan Kastrup-Stockholm ikväll? Eller tidigare enligt nedan?

Jag befinner mig på Sola Airport Stavanger i eftermiddag från ca 1430 och tar flyget till Kastrup kl 1600. Ankommer där 1715 och tar sedan tåget 1850 mot Stockholm, för att stiga av i Norrköping.

Har varit inlåst i en plåtburk på havet och har behov av att träffa intelligenta människor med gemensamt intresse!:)
Eller va fan, jag är inte så kräsen så det funkar bra med bara gemensamt intresse också!:D

Jim
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag brukar ju inte vara omöjlig men detta fixar jag inte :) Happy travels!!
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Som titeln antyder undrar jag om det är någon annan klocksnackare som befinner sig på tåget mellan Kastrup-Stockholm ikväll? Eller tidigare enligt nedan?

Jag befinner mig på Sola Airport Stavanger i eftermiddag från ca 1430 och tar flyget till Kastrup kl 1600. Ankommer där 1715 och tar sedan tåget 1850 mot Stockholm, för att stiga av i Norrköping.

Har varit inlåst i en plåtburk på havet och har behov av att träffa intelligenta människor med gemensamt intresse!:)
Eller va fan, jag är inte så kräsen så det funkar bra med bara gemensamt intresse också!:D

Jim

Du är öppen för förslag Ang tid och plats mao? ;)
 
Topp