• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Musik!

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Sitter och njuter av lite 70tals hårdrock i soffan efter att ha jobbat kväll. Lovehunter har kanske det sexigaste omslaget bland skivor... ;)
DSC_0303.JPG
 

Ruskprick

Panerai
2-Faktor
Blivit mycket hiphop senaste tiden (går i vågor), hade missat att bla. Aesop Rock släppt nytt. Dels en skiva men också "My Belly" som han skrev för längesedan som en barnlåt om uttrar till något projekt som aldrig blev av :D Sjukt bra flow för er som går loss på sådant.

Och på tal om flow, här har vi tre av de största: Rakim, Nas och KRS One
 
Musik är kul! Fast jag spelar hellre än lyssnar just nu när man nyss startat band igen och så.

Connection till klockor?
Tja, Yngwie(obs, spelar inte sån musik längre...) gillar ju sina Rolexar. :D
image-cacher
 

PeterYavuz

Omega
2-Faktor
Johnny Lang - Lie to me, grymt album 16 år gammal var killen när albumet släpptes.
Har jag inte fel så var detta hans andra album.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Någon som vet vad man kan hitta George Benson Inspiration (Tribute To Nat King Cole) på LP inom Sverige.
George_Benson_-_Inspiration_(Cover).jpg

Eftersom albumet är från 2013 trodde jag man kunde hitta det på Ginza eller CDON, men icke - tydligen bara på CD på de sidorna. Någon som vet om man kan hitta den på andra ställen. (har verkligen sökt)
 
Vilken känsla! Med tanke på att dessa två (om man väljer att tro på det som skrivs) träffades bara minuter innan "framträdandet" gör bara saken ännu mer grym!

 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Dokumentärtips ikväll 21.00 på Svt 2.
"Amy"...om Amy Winehouse. Det är 10 år sedan Back to black släpptes och den är tamejf-n lika bra än idag.
 
Topp