• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Någon annan som följer F1?

Galaxy

Rolex
Kul för honom, speciellt med tanke på att jag bor cirka 20 minuter ifrån honom (nu kanske han har flyttat dock?) :cool:
 

SSL

Audemars
Den stora frågan är förstås: vad kommer vår svenska F1-förare ha på handleden?

Skickat från min Galaxy Nexus via Tapatalk


BRM_V12.jpg


Blev officiell sponsor 2012 iaf. Kanske ser annorlunda ut idag.
 

Sond

Patek
Riktigt roligt med en Svensk. Nu vet man ju inte vad nu regler och stallens form kommer att innebära. Men om det blir lika tråkigt som årets säsong så behövs något som kan höja intresset. Samtidigt hoppas jag att de nya reglerna kan röra om lite i grytan och skapa möjligheter för fler.
 

chff

Cartier
BBC har en rätt bra sammanfattning på vad som är ändrat till årets säsong, bilarna börjar väl presenteras på fredag om jag inte minns fel.
http://www.bbc.com/sport/0/formula1/25158104


Stämmer,
2014 car launches / roll-outs
Team Date Venue
McLaren - January 24 - Online
Ferrari - January 25 - Online
Sauber - January 26 - Online
Toro Rosso - January 27 - Jerez, Spain
Mercedes - January 28 - Jerez, Spain
Caterham - January 28 - Jerez, Spain
Red Bull - January 28 Jerez - Spain
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
När drar det igång igen? Var längesedan jag kollade och förstod att förra säsongen var "tråkig" i år ska jag dock kolla om ViaPlay inte laggar på SmartTvn.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Otroligt rolig nyhet att en svensk nu ska köra!
Klart taggad att åka ned en andra gång till monaco gp.
Men hur kommer det sig att en sån nyhet förtjänar 15 sek på nyheterna i tv. Sen vidare till div 4 fotboll... Det är viktiga grejer det...
image.jpg
 

Empa

Donnie Brasco
2-Faktor
Otroligt rolig nyhet att en svensk nu ska köra!
Klart taggad att åka ned en andra gång till monaco gp.
Men hur kommer det sig att en sån nyhet förtjänar 15 sek på nyheterna i tv. Sen vidare till div 4 fotboll... Det är viktiga grejer det...


Ja det är helt fantastiskt egentligen, "-Lovande junioren William Augustsson byter från Surahammar till Munktorp BK" sedan 10min reportage om det.
 

Owaysis

Cartier
Det är dom nya reglerna som gör det om jag förstår det rätt. De andra bilarna som visades i veckan har haft likadana nosar. Syftade mer på färgcombon, ser clean ut :). Såg i något kommentarsfält att den nya nosen kallas dildonosen.
Jo du har rätt att det är de nya reglerna som fått tillverkarna att göra nosen sådär men just McLarens var ändå i en klass för sig alltså.. Då menar jag inte positivt.
 

hublot

Omega
Söndagar kl 14 är helig tid, speciellt Monacos GP i maj.....måste se det live nån gång :)
Är sjukt trött på Vettel bara, hoppas på en jämnare säsong utan RedBull-dominans.
Då är vi två, hoppas på Ferrari och Mercedes denna säsongen, framförallt Ferrari, McLaren övertygade inte direkt förra säsongen. Honda har ju gott om tid på sig att ta fram en motor till McLaren för 2015 så kanske då.

Varken Kimi eller Alonso är intresserade av att vara förare nummer 2 i Ferrari så där lär bli schysta fighter, undrar om dom kommer hjälpa varann bara.

För er som är intresserad av vad de nya reglerna gör med bilarna, se denna videon:
http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1133.html
Jag skulle vilja säga att hela helgen när det körs F1 så e den helig. Min sambo får boka efter hur det körs, här missas nästan aldrig varken träning kval eller loppet :p
 
Topp