• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Någon mer som håller på The Mauler?

Nrobedal

Omega
Funderar på hur man ska lägga fram det här för sin flickvän, tydligen bestämt att det blir melodifestivalen ikväll.
Någon som har ett bra upplägg?
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Framme i London... nu börjar tagget! Mötte två lirare från Wales på hotellet som också följt Alex under en lång tid. De hoppas också på svensk seger även fast Alex möter en britt ikväll...
Detta kommer bli en bra match!!

20140308_150551.jpg
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Alexander har denna klocka, vet dock inte om han har någon mer. Men denna köpte han för ca 3 veckor sen på Luxurywatches. Syns på deras instagram :) galet fin och endast 25 tillverkade. Lånad bild
image.jpg
 

Skolläraren

Panerai
Alexander har denna klocka, vet dock inte om han har någon mer. Men denna köpte han för ca 3 veckor sen på Luxurywatches. Syns på deras instagram :) galet fin och endast 25 tillverkade. Lånad bild
image.jpg

MMA-fighters har väl i regel aldrig anklagats för att ha god smak, och tyvärr verkar Gustafsson leva upp till den fördomen. Vissa undantag finns ju, såklart, men Affliction-tröjor och annat otyg? Usch.

Klockan var ju hiskelig.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
MMA-fighters har väl i regel aldrig anklagats för att ha god smak, och tyvärr verkar Gustafsson leva upp till den fördomen. Vissa undantag finns ju, såklart, men Affliction-tröjor och annat otyg? Usch.

Klockan var ju hiskelig.

Klockan är bland det finaste jag sett i mitt liv. Kom in för att köpa den men då var den såld till Alex !
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Såklart, kampsportare själv sen drygt 20 år tillbaks och svensk är väl svaret enkelt:)
Förutom Gus och Ilir's matcher rekommenderar jag er att slänga ett extra öga på Brat Pickett's match.
Ha det så trevligt!
 

Jga

Breitling
Men om ni ska titta på UFC missar ni ju Melodifestivalen, hur tänkter ni då?? :nailbiting:



NU KÖR VI MAULER!!!!! :blackalien: :blackeye:
 
Topp