• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Någon som ödslat pengar på Flappy bird febern??

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Ngn här som köpt ny mobil / padda pga att Flappy bird inte går att få tag på längre så i AppStore ?


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Förstår inte VARFÖR man skulle göra det.
Jag orkade spela 3 rundor, sedan la jag ner. Hann inte ens se någon reklam...
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Förstår inte VARFÖR man skulle göra det.
Jag orkade spela 3 rundor, sedan la jag ner. Hann inte ens se någon reklam...

Men fattar inte riktigt , spelet är ju bundet till ditt personliga iTunes konto. Ska man då sälja med sitt iTunes konto till den som vill köpa telen......Är ju sjukt jobbigt att ha en lur med ett iTunes konto skapat för enbart Flappy Bird. Skall man göra något annat får man logg in med sitt egna konto, eller börja om med det köpta kontot. Eller hur fan är det tänkt att funka :)

Strange....


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
atu4e2a3.jpg



Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Nää jag skulle skaffa det efter att ha testat på det på en kompis mobil men den var redan borttagen dagen efter:/
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Som jag förstod hela grejen med de dyra telefonerna är att ingen säljs! :eek: Det är helt enkelt ett knep från nyskapade konton (och nu massa ungar som följer hypen) att driva upp priserna. OM bara en såldes skulle de ju gå med kraftig vinst ;)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Vad är flappy birds och varför begärs det 20 000 kr för en gammal iPhone 5 med spelet installerat??
 
Topp