• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Någon som ödslat pengar på Flappy bird febern??

WDWD

Omega
2-Faktor
Det finns ju fortfarande flera sätt att få in det på telefonen även om det inte finns på Appstore/Google play längre. Är ju bara att ladda ner spel-filen från någon annan källa och lägga in manuellt. Det är ju dessutom ett gratisspel så man snuvar ju inte någon tillverkare på pengar bara för att man gör så.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Ditt nick är missvisande, 60talisten passar bättre ;)
Jag har iof Real Racing 3, Asphalt 8 och Raptide GP 2. Men jag spelar dom typ aldrig och när jag väl gör det blir jag snabbt uttråkad... :) Det enda som går varmt i Xperia Z1:an är webbläsaren med klocksnack och annat klockrelaterat.. :Do_O
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ditt nick är missvisande, 60talisten passar bättre ;)[/quote

..


60-talister spelar mycket på telofon/konsoll och PC. Glöm inte att vi var det första generationen med elektroniska spel.. räknar man ihop antalet timmar jag spelat och många med mig så ligger ni i lä

jag programerade på tidigt 80-tal Vic20 och sedan vart det Atari ST. Jag har ägt Playstation, Dreamcast, Xbox och PS3.

lite lögligt av yngre personer att leva i sådan villfarelse..

Edit: på vischan kanske det är som du säger..
 
Topp