Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Ni som har hemsida och vill kolla>

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 9 april 2014.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

och vill kolla era positioner/ranking på Google för vissa sökord/begrepp har ju Googles verktyg att tillgå. Själv tycker jag gserp.com är enkelt och ger en bra överblick och jag får rapport i mailen. Så tycker ni Googles verktyg är krångligt kolla gserp, jag tror att det fortfarande är gratis.

Ni får resultatet i graf och i position och hur många som söker på ordet/begreppet/en ni valt och ni kan kolla många siter och ha massor med sökord per site.

Om nån prövar så feedbacka gärna och säg vad ni tyckte?

jabla gillar detta.
  2. Gripenbro.se

Gripenbro.se Företag Forumsponsor

Det skall vi kolla...

3. David

David Bödeln

Jag tycker, precis som alla rimliga människor, att det kan vara trevligt med en OT-tråd då och då. Men hör detta verkligen hemma på KS? Känns väl smalt, i mitt tycke.

Omen, Wollen, Porsan och 2 andra gillar detta.
  4. Rber

Rber Biskop

Ping daviden

Och nu pratar jag inte om någon liten klocksida.

Davids hifi..?

daviden gillar detta.
  5. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Bara att ta ner tråden - inga problem för mig, men det finns många som är intresserade av klockor och klockrelaterat som har hemsida. Bilar, cycklar, whisky eller hemsidor? Jag läste ingressen till Diskussion och tycker jag följde det som stod där till punkt och pricka, men finns det informellt regelverk, så bort tråden - det är lugnt.

6. ZQT

ZQT The Banker

Har du en hemsida?

Aquaracer2, JoberMan, Jakobb och 2 andra gillar detta.
  7. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Den här tråden känns väldigt 1998. Runt det året drev jag och en vän (vi var 12-13 år) www.cyber.snakes.net och var väldigt intresserade av våra i princip obefintliga besökarsiffror. Det var dyrt med riktiga domäner på den tiden men hyfsat billigt med subdomäner.

Gavve, ZQT, Wollen och 1 annan gillar detta.
  8. richard1991

richard1991 Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Fan vad griniga alla är... Har för mig att Gserp dessutom är en svensk skapelse, bara en sådan sak! Bra verktyg.

Jens gillar detta.
  9. Maxim

Maxim Stadsbo

Från:
    Lund
    Jag tillverkar feta hemsidor på löpande band för närvarande :) fyra år straight.

//Maxim

Mårtenssons ur Brookfield