• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Nu behöver man inte fylla på garderoben på ett tag

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Stämmer inte! Köper du tex Custom fit, slim fit osv vilket alltid säljs i RLs egna outletbutiker så har de tröjorna exakt samma mått som i europa. Har själv mätt och även dubbelkollat med RL.
Dessutom är det bra mycket billigare vid ord pris jämfört med Sverige. O andra sidan är det ju ganska ofta rea därborta ;)
 

Bluefade

Omega
Stämmer inte! Köper du tex Custom fit, slim fit osv vilket alltid säljs i RLs egna outletbutiker så har de tröjorna exakt samma mått som i europa. Har själv mätt och även dubbelkollat med RL.
Jag vet inte hur det är på outletbutikerna, men har varit i flaggskeppsbutiken på madison många gånger och frågat om slimmade skjortor. Svaret har alltid varit att de enbart har slimmade pikèer. Har testat custom fit där men den var helt olik den svenska. Om det är så att det finns i outletbutikerna hade det varit en huge win. Något speciellt ställe du hittat de på?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Jag vet inte hur det är på outletbutikerna, men har varit i flaggskeppsbutiken på madison många gånger och frågat om slimmade skjortor. Svaret har alltid varit att de enbart har slimmade pikèer. Har testat custom fit där men den var helt olik den svenska. Om det är så att det finns i outletbutikerna hade det varit en huge win. Något speciellt ställe du hittat de på?

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Märkligt jag köpte flera Cusom fit o slim fit där förra året samt beställt senare oxå. Fråga efter Stephen!
 
  • Like
Reactions: par

Bluefade

Omega
Märkligt jag köpte flera Cusom fit o slim fit där förra året samt beställt senare oxå. Fråga efter Stephen!
Var på madison senast i februari gick inom macys samtidigt, samma sak där. Macys t.o.m. hänvisade till madison :/ Båda hade custom fit men den var helt olik den svenska. Custom fit i medium passar mig perfekt i sverige. Där passade s helt okej om inte armarna hade varit så hemskt korta. Dammsög även San fransisco nu i maj helt förgäves. Jag kanske bara kollar på fel ställen. Planerar åka över snart igen och det hade varit mycket trevligt att få bra passform :)

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 
Topp