• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: nu jävlar så kärringarna få!

P-A

Sir Spamalot
Ja, jag tröttnade jävligt mycket i dag på tvättstugan! Detta bara för att skrämma upp dem en aning, speciellt med min nya helrakade sommarfrisyr!

ytajyvyp.jpg
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Snyggt, bara att ta kommando och införa nya regler, det gillas.

Förresten trodde jag du som jakt och karlakarl bodde i en stuga i skogen :)
 
  • Like
Reactions: max
D

Deleted member 1265

Guest
Ja, jag tröttnade jävligt mycket i dag på tvättstugan! Detta bara för att skrämma upp dem en aning, speciellt med min nya helrakade sommarfrisyr!

ytajyvyp.jpg
Om 195'an är snygg är det väl bara att invadera tiden för att få e möjlighet att komma in o be om ursäkt, det ena leder till det andra:woot::blackalien::pirate:
 
D

Deleted member 1265

Guest
Oj nu blev det hemskt fel! Men hade varit bra om det varit tvärtom, förlåt!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Haha P-A, din vätte. En arg lapp i tvättstugan? Kom igen, du är ju jägare. Kör en riktig Falling Down och skjut sönder tvättmaskinerna eller nåt. En arg lapp tar dig inte till kvällsblaskornas löpsedlar :)
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Precis som Joberman säger, en välriktad hagelsvärm mot tvättstapeln ska nog få folk på andra tankar och bly i jalingarna.
 
U

urinvånaren

Guest
Har visat bilden innan & nu gör jag det igen, i min tvättstuga skrivs där fanimej inga hotfulla lappar eller skjuts med hagelbössor!
Men stryka, det är jag en jäkel på:)
PD8r3KU.jpg
 

P-A

Sir Spamalot
Kanske därför jag köpte nya hagelbössan? ;)

Pensionärerna hatar nog mig iaf i mitt område, jag är lite för ärliga mot dem om de börjar säga något och då vågar de aldrig säga något tillbaka...

e6ybybat.jpg


Jag undrar varför :D
 

Wollen

Mao
2-Faktor
Kanske därför jag köpte nya hagelbössan? ;)

Pensionärerna hatar nog mig iaf i mitt område, jag är lite för ärliga mot dem om de börjar säga något och då vågar de aldrig säga något tillbaka...

e6ybybat.jpg


Jag undrar varför :D

Tankarna för mig till snubben i full metal jacket :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

CaptainOats

Patek
2-Faktor
Har visat bilden innan & nu gör jag det igen, i min tvättstuga skrivs där fanimej inga hotfulla lappar eller skjuts med hagelbössor!
Men stryka, det är jag en jäkel på:)


Vart har du strykbrädan då, för inte stryker du på diskbänken ? :)
Mitt dilemma är att jag måste ta fram den varje gång, skulle önska att den stod framme så att man bara kunde ryka på.
 
Topp