Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Nyinkommet - RE6

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Jaggis, 10 oktober 2012.

1. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Nu trodde ni allt det var en förkortning på ngn fet sportbil eller motorcykel! Nej, i min värld så står RE för Resident Evil. Enligt mig världens bästa spelserie. Det är dags att mörklägga och försvinna från verkligheten ett par dagar. På återseende!

2. Coolt, är oxå en RE fan, har spelat dom sedan det första som kom ut på playstation 1, gillade faktiskt det bäst och öppningen på heden med hundarna var riktigt creepy.det är ju säkert är ospelalbart nu, kommer ihåg väntetiden när dörrarna öppnades ;-)

Måste kolla in det nya finns det till X-box?

Grym dinka oxå, finns snart på ett köp & sälj nära dig...

3. Skolläraren

Skolläraren Friends of KS

Jag ser väldigt gärna en recension på RE6 när du kommer ut igen, Jaganata.

4. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Resident evil har man ju spelat många av! Minns hur man satt med grabbarna och spela ettan, och hur läskigt man visste alla tyckte det var i scenen där man för första gången springer in i ett zombie som sitter och äter sin människofrukost :cool: I övrigt gilla jag 4:an på gamecube, det och mario kart gjorde hela konsolen för mig, och senaste där de var i Afrika var rätt kul även om skrämselfaktorn var liten.

Spelar annars mest fotbollspel som köps en gång om året och spelas tills nästa uppdatering kommer. Valet i år föll på fifa, inte Pes som annars, så hojta till ev. ttt-are som vill få spö i en match på ps3:an :twisted:

5. Tyvärr spelar jag endast RE så varje gång måste jag köpa ny konsol :-(

6. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Själv sitter jag och väntar på GTA5 som blir uppskjutet gång efter annan. :cry:

7. Knät

Knät Stadsbo

Från:
    Det mörka småland
    +1 Inte för att jag har tid nu ändå.. Insåg precis att jag har åtta spel som jag har spelat halvvägs.. :?

8. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Battlefield 3 för mig :D

9. naggge

naggge Friends of KS

Jävlar i helvete vad jag nötte BC2. Har några arbetsveckor i playtime på det :D :D

10. Rossi

Rossi Präst

Jag är av gamla skolan. Kör medal of honor 1 på ps emulator och modern combat 3 på mobilen. Annars fick nog av tvspel på mitt 8bit nintendo.

11. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Samma här haha :D !! Nick??

12. naggge

naggge Friends of KS

naggge på ps3. Själv? Lirar knappt ingenting längre tyvärr. Borde prioritera om och hitta min plats i soffan igen :D

13. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    naggge
    Nickar Pullapoika och enbart PC, nickar samma på BF3... Pullapoika = bullpojken haha :)
    Har fan över 500timmar på BF3...Om jag hade jobbat dom timmarna hade jag ju haft en helt ny 116718, ÅNGEST hahah :cry:

14. Jaggis
    Trådstartare

Jaggis Who dares wins!

Från:
    Stockholm
    Oj, här fanns det ju fler gamers! Kul :)

Första intrycket av RE6. Om man tyckte RE5 var linjärt så tyvärr, RE6 är ännu mindre fritt. Storyn ser ut att kunna bli bra och det är väl det som RE-serien lever på.

Är också galet sugen på GTA5 men jag vet inte hur jag ska få tid. Det var annat när man i sin ungdoms dagar jobbade på GAME och var singel :)

15. Spencer

Spencer Gustav II Adolf Admin

Era glada amatörer det finns bara ett spel och det är COD serien Modern Warfare!

16. Målarn

Målarn The Steak

Från:
    Förorten
    Nej nu får du skärpa dig Spencer ;)

17. Fedor

Fedor Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Sådär ja!

Starcraft 2 här dock =)

18. Aquaracer2

Aquaracer2 Groda

Från:
    Skärgården
    Trevligt, jag och flickvännen körde Co-op hela RE5.

Annars är det Fallout och CS som gäller för mig :)

19. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Jag är alldeles för mycket kyckling för sådana där skräckspel. Hu...

Nä, GTA-serien är mera min väska, har nog aldrig lagt ner så många timmar på ett lir som jag gjort med GTA IV... Spelar det väldigt ofta än idag och liret fyller 5 bast nästa vecka. Inte ofta moderna spel håller måttet så länge. Visserligen har det ju kommit ett par expansioner, men let's be honest, det är Niko Bellic som är den riktiga stjärnan.