• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Nyinkommet

plattfot

Rolex
Jag spontanköpte en hoj för ett par veckor sedan och i dag dök den äntligen upp i Stockholm. En 1200 Nightster som min dotter döpt till Ruben (med långt rullande R).
Har haft Trajor tidigare så HD är en ny bekantskap för mig. Första omdömet är skitkul hoj med ett galet fett ljud :)

Hård! Gillar de matta detaljerna.
Blottar min okunskap när det gäller tvåhjulingar över 50cc - är den ny eller gammal?

Gissar att semestern delvis tillbringas på två hjul i sommar...
 

berg35

Omega
En HD ska läcka olja och spy ut blå rök, och framföras av en lönnfet individ med 1% märket på västen. Allt annat blir bara posering och helt fel. Electra glide i trimmat snututförande från 70-talet är väl den sista HD:n som är värd att nämna, givetvis som chopper.

Fast jag kanske bara är avundsjuk och bitter över min förlorade ungdom.;)
1% märket?o_O
 

gruby

Pax Vobiscum
2-Faktor
JoberMan du måste för i helvete se dig runtomkring när du kör, du åkte precis förbi mig på Klarabergsgatan med dottern bakpå, jag hade precis klivit av min hoj, tänkte vinka in dig men din blick var fokuserad långt fram! Nu gör du alldeles rätt i att fästa blicken fram och hur fan skulle du ens veta att det är jag som vinkar in dig men men, jag kan ju ogärna klaga på mig själv :p
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
JoberMan du måste för i helvete se dig runtomkring när du kör, du åkte precis förbi mig på Klarabergsgatan med dottern bakpå, jag hade precis klivit av min hoj, tänkte vinka in dig men din blick var fokuserad långt fram! Nu gör du alldeles rätt i att fästa blicken fram och hur fan skulle du ens veta att det är jag som vinkar in dig men men, jag kan ju ogärna klaga på mig själv :p
Kul. Vad kör du för hoj? Så jag vet vad jag ska hålla uktik efter :)
 
Topp