• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Nytt läder

andheg

Rolex
2-Faktor
För er som varit inne på hemslöjd har sett att cheepo63 har haft något projekt på gång.
Efter att ha sett Jacobs paketöppning med klockcaset från cheepo63 drog jag en vild chansning och ett mejl flög iväg…..”varje dag till jobbet har jag med mig en Ultrabook, en Ipad och ett inpasseringskort…kan du hjälpa mig att frakta detta i något läderrelaterat”. Japp, otydlig kravspec men efter att ha mejlat lite så insåg vi att Jacobs case fick vara målbilden. Det gick undan måste jag säga och trots allt omsorgsfullt arbete fick jag bilder från progressen. Slutresultatet är fantastiskt och cheepo63 är helt fantastisk (knappen är en gammal kula frrån en militärväska.

Det har ju varit en ordspråkstråd på forumet och här kommer en jag lärde mig av en materialare i hockeyn (han sa det om det var för varmt där vi hade skydden)
”smälter smör, spricker läder”

Stort tack cheepo63
ere2u5am.jpg

anumu5eb.jpg

eva7yzeg.jpg


Andheg
 
Topp