• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: O´Sullivan vs Walden 6-0 på mindre än en timma.

Rivalen

Rolex
Och avgörande frame mot Higgins vallar Selby i miljön och lägger sig perfekt för rosa och vinner. Underbart! Nu skall vi kolla Dalomos film? ett 147 break?
 

Sputniq

Panerai
Jag fullkomligt älskar snooker! Borde lätt finnas en snooker-tråd på forumet.

För att inte göra det helt OT har jag tyckt mig se att O'Sullivan skulle haft en Reverso? Kan dock ha helt fel. Fantastiskt rekord hur som helst, den mannen kommer gå till sporthistorien.
 

Rivalen

Rolex
Underbart - på 5 min. Och sa dom inte att belöningen för ett max break var uppe i 147000 GBP? Isf bra timpeng och underbar snooker och så snabbt han spelar och inte fel i positionerna en enda gång - puuh.
 

JCE

Cartier
När O`Sullivan får in rätt växel så är det helt underbart. Spelar snabbt och jävligt underhållandet rena motsatsen till Marco Fu :)
Men när Sulli inte är på spelhumör är det inte så underbart......
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Kim Hartman är grymt skön kommentator.
Här är några citat:

Han är för rolig, Joe Perry, när han är så där spänd och helt plötsligt blir en liten hamster.
(Players Tour Championship Finals 2013)

Sullivan har kommit in och är loss som en katt.

Han har blivit alldeles för fet. [...] Hans fru kanske är en alldeles osedvanligt bra kock.
(Om Stephen Lee)

Identisk stöt… jaha, det var en repris.


Det finns hur många som helst :)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Det är tur att man inte har Eurosport längre. Det är farligt lätt att fastna!
Bodde i England några månader i slutet på 80-talet då Stephen Hendry startade sin
enastående svit i vinster. Nu är det O`Sullivan som är kungen av Sheffield!
 

Sputniq

Panerai
O'Sullivan verkar ha gått fram som en ångvält i både kvarten och semin! På armen finns en JLC Reverso. Andra semin är desto mer spännande, 13-13 i skrivandets stund. Hejar på Selby, även fast jag tror att motståndet för O'Sullivan blir det samma oavsett vem i finalen.

Vad Selby har på handen vet jag icke, men ser nästan ut som JLC Reverso även där, fast på länk.
 
Har vi några dinkor i finalen? Murphy ser naken ut ikväll. Men jag tror han kommer till finalen. Även om han borde visa något på vänster handled i London masters semifinal!
 

almeyero

Panerai
Kim Hartman är grymt skön kommentator.
Här är några citat:

Han är för rolig, Joe Perry, när han är så där spänd och helt plötsligt blir en liten hamster.
(Players Tour Championship Finals 2013)

Sullivan har kommit in och är loss som en katt.

Han har blivit alldeles för fet. [...] Hans fru kanske är en alldeles osedvanligt bra kock.
(Om Stephen Lee)

Identisk stöt… jaha, det var en repris.


Det finns hur många som helst :)


Hartman är grym! Likaså Karsten Landin som kommenterar darten.
 
Bidar tid i pausen. Kollar the Ronnie O'Sullivan Show 2014 episode 1. Visst har han något på vänster handled utanför spelen... Dock lite för dålig upplösning på YouTube för att tolka! Någonting rostfritt? Vitguld?
 

Björklund

Panerai
Hartman är kung!
Har kommit bort lite från snookern men såg i princip allt mellan 04-07 typ.
O'Sullivan är magisk när allt stämmer!
Är det fortfarande samma gäng? Supersmurfen, Pandan, Hammarhajen osv?
Vem är störst utmanare till Sully nu för tiden?
 
Topp