• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: OS-tråden

Sputniq

Panerai
Äntligen lite fart i tråden ;)

Fantastiskt av hela svenska laget och givetvis vallateamet som lyckats strålande genom hela mästerskapet! Nu väntar skidskytte :)
 

Sputniq

Panerai
Sverige tog en stabil seger med 5-0 mot Slovenien och Finland slog den ryska björnen med 3-1! Sverige - Finland i semifinal alltså :)
 

Sputniq

Panerai
Läste det i förbifarten någonstans, kanske inte var helt spikat nu när du säger det.

En kommentator sa förut att om USA eller Kanada går till semi (vilket är rätt så troligt) kommer de att anpassa programmet lite för publiken på andra sidan Atlanten. Tror med andra ord inte att programmet är helt spikat.
 

Apansson

Torpare
Sjukt att finnarna spöade ryssen. Dock bra för oss då jag tycker att finnen inte känns speciellt vass offensiv över huvud taget. Det blir final för oss!
 

fredrik!

Cartier
Bg1zyArCMAAHqbi.jpg



Är det en Blancpain vi ser?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
FUCK! inge bra att Finnarna vann, hade varit större chans att slå ett gäng avdankade ryssar, var så säkra. Tyckte Finnarna kände sig lite för bekväma trots att Ryssarna vann skotten med 38-22. Detta luktar stryk tyvärr...
 

Apansson

Torpare
FUCK! inge bra att Finnarna vann, hade varit större chans att slå ett gäng avdankade ryssar, var så säkra. Tyckte Finnarna kände sig lite för bekväma trots att Ryssarna vann skotten med 38-22. Detta luktar stryk tyvärr...
Jag brukar läsa dina inlägg med stor njutning, men det här var det jävligaste! Det är SJÄLVKLART att vi spökar alkis-Finland! Vad är du för svensk egentligen, eller är du kanske en finsk AGENT som vill sänka lagandan i vårt vackra konungadöme?! Fy fan säger jag!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Jag brukar läsa dina inlägg med stor njutning, men det här var det jävligaste! Det är SJÄLVKLART att vi spökar alkis-Finland! Vad är du för svensk egentligen, eller är du kanske en finsk AGENT som vill sänka lagandan i vårt vackra konungadöme?! Fy fan säger jag!




Hahaha...jag hoppas att du kommer att göra det i fortsättningen också :D, och jag hoppas jag naturligtvis har fel som faen... Var det beträffar var jag är för svensk så kan det bero på att jag faktiskt är halv Italienare :hungry::cigar: :cool:;) Hehe. Men i ärlighetens namn så har vi ju inte spelat helt j... klockrent för att köra med en klockterm... Jag hoppas vi vinner så klart!
 

SSL

Audemars
Efter 20,30 bestäms det vilken tid semifinalerna spelas. Så det är väl som det nämns här tidigare, dom väntar och ser hur det går för USA och Kanada.
 

B1884

Audemars
2-Faktor
Ett silver till curling-damerna är ändå riktigt bra! :)

Nu laddar jag bara för hockeyn imorrn... hoppas finnarna får rejält med pisk! ;)
 

K-S

Rolex
2-Faktor
SVERIGE OCH TRE KRONOR KL 13!! Jag har som tur är en 32 tums I mac skärm på jobbet så det blir att stänga dörren till kontoret låta all media vänta och tack viaplay för att du finns!!! :angel::nailbiting:
 
Topp