• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: OS-tråden

Minuteman

Rolex
Känns lite onödigt att det blev Canada som motstånd på söndag, när jag åker till Montreal samma dag...

Antingen får jag skit för att Sverige vinner eller blir häcklad om vi förlorar :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Sjukt vilken backe det är. Har aldrig sett så många åka ur sen jag vet inte när?!

Hoppas att Myhrer gör ett bra åk!

Edit: Helskotta!
 

Minuteman

Rolex

Sten

Cartier
Svårt att se att Kanada ska kunna ha någonting att säga till om på söndag. Sverige har bäst målvakt och försvar. Anfallet är topp 4-5 kanske, men nästan alla är i toppform nu. Dom som ska göra poäng, gör poäng.

Finns bara guld nu.
Inte chans. Kanada käkar tre kronor morgon, middag och kväll...
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Skönt att Kanada spelar med 9 killar på isen idag. Mot Sveriges 6. Det jag menar är att det är ett stort Jävla skämt att 3 Domare på isen idag är Kanadensare. Detta visar bara Kanadas ställning i Hockeyvärlden. Inget annat land hade heller accepterat detta. Kanada myglar och Tommy Boustedt svankar i vanlig ordning. Fy FAN!
 

Apansson

Torpare
Är så inåt helvete nervös, knappt kunnat sova. 4 timmar kvar nu, vad i helvete ska man ta sig till om herren förbjude, vi skulle förlora?!
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Lugn i bussen! Vi vinner! Karlsson gör 2 baljor och Steen hänger en samt loui! 4-1 låter gött! Men jag tar även 2-1 eller 3-1 också ;)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ser gärna att man spelar hårt mot Crosby, han har en tendens att bli en gnällig jävel efter några vändor i plexit. Iövrigt så måste killarna ta det lugnt och inte dra på sig en massa 2or. Ett liknande 5 mot 3 som vi gav Finland, bommar inte Kanada i en OS-Final. En annan nyckel är snabba byten och mycket skridskoåkning.
 

Anton

Omega
Ja nu börjar man få puls! Är inte ett dugg orolig för att det är kanadensiska domare tror nästan chansen är större att dom verkligen visa att dom är opartiska så det kan gynna Sverige :)
 

Sputniq

Panerai
Bra kört av svenskarna på femmilen måste jag ändå säga. Synd att det inte blev några medaljer men tycker ändå att de gör bra insatser, speciellt den alltid lika ödmjuka Södergren :)
 

Sten

Cartier
Riktigt skönt att spöa lillebror östverige trots att de försökte filma och fuska sig till final. Trodde herrar som Selänne och Granlund hade mer ruter än så, men nu är det bevisat, lillebror är en mes!

Haha, du vet då inte vad ödjmukhet är :) Inte heller "en god vinnare". Men förr eller senare får man smaka på sin egen medicin.
 
Topp