• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: OS-tråden

Vintage92

Audemars
2-Faktor
oss.jpg
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har länge gillat Dipsyn och jag gillar ju större klockor.. Men efter att ha provat hos Rob skrev jag av den som helt enkelt för stor med tanke på hur mycket den bygger på höjden. Och efter att ha sett den där lilla prisutdelarfarbrorn med en DSSD på armen förändras ju inte direkt den inställningen x-)
 

Sputniq

Panerai
Nej Kanada var bättre idag. Tyckte att Sverige spelade jämnt hela första perioden och en bit in på andra, sen fick Kanada ett litet övertag. Sverige hade bra försvar, men vad hjälper det i underläge och när man inte lyckas med anfallsspelet?
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Fy faan vad imponerad jag är över Kanadas spel. Såklart jag håller på Sverige men det som Kanada presterade, wow, de kom på spelet, utvecklar det, anpassar sig och totalt överlägsna! Curtains down!
 
Topp