• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: #OTupproret

Borde KS ha en OT-del?

  • Ja

    Röster: 107 54.3%
  • Nej

    Röster: 84 42.6%
  • Vet ej

    Röster: 6 3.0%

  • Totala väljare
    197

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sluta gnäll och skriv något intressant så försvinner ju de ointressanta trådarna som av ett mirakel..!
 

meo_swe

Audemars
Om det nu skulle bli en dedikerad OT-del så ser jag gärna att den innehåller underforumet "Vapen, dekadens och rusmedel" där jag, meo_swe samt Af Sjodahl kan hålla låda om knivar, öl och annat som gör livet aningen mindre vidrigt.

Givna trådar är
"Vilket vindistrikt passar bäst till vapenvård"
"Matcha min italienska stilett med en Panna?"
"Beater eller automat till bortamatch?"

StrawberryFields kan få basa över "Dagens drinktråd"
Det låter som ett helt underbart underforum! :D
 

V

Cartier
Omusikalitet är en förklaring men det finns säkert flera. En är förmodligen att tillströmningen av nya medlemmar är ganska stor.

Skyll inte på oss nykomlingar tack :) Samtliga OT på de två första sidorna är skapade av veteraner med ett spann på flertalet hundra inlägg upp till tusental.
 

Skolläraren

Panerai
Jag har försökt flera gånger. Det funkade inte.

Uppenbarligen var det inte nog intressant då. Det är den hårda sanningen. Då och då kommer det upp fler OT-trådar men det jämnar ju ut sig till slut.

Kanske ett Ignorera Tråd-alternativ hade varit lösningen? Då kan du klicka i alla OT-trådar du ser och man kan även ignorera OnT-trådar man tycker är trista. Forumet lever och frodas, inga fler uppdelningar eller annat otyg. Går något över styr så har vi ju moderatorer som styr upp skutan igen.
 
Topp