Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT : Papperskorgen tömd av misstag i mailboxen (mac)

Diskussion i 'Diskussion' startad av Niclas, 3 april 2014.

1. Niclas
    Trådstartare

Niclas Bonde

Från:
    NVSkåne
    Ber ödmjukast om ursäkt för en it-fråga på ett klockforum men...

-Jag kan stånga mitt huvud blodigt i väggen av dumhet!

Vet inte vad som hänt, men jag uppdaterade min mac i går och av en slump upptäckte jag att alla lästa mail som flyttats till papperskorgen är borta. Jag har blivit av med flera års mottagna mail och vill absolut ha dem tillbaka om det går.
    Inställningarna verkar rätt så jag har ingen aning om vad som hänt igentligen. Kan jag få tillbaka dem via molntjänstens säkerhetskopia ?
    Har kollat i vanliga papperskorgen, men nix.

Tacksam för tips

2. rogart-63

rogart-63 Biskop

Från:
    Vettet.
    Återställning?

3. plattfot

plattfot Friends of KS

Från:
    Norrort Sthlm
    Kör du Time Machine - isf är det bara att gå tillbaka i tiden till lämplig verison.

BTW- Papperskorgen som arkiv för gamla mail - känns som att be om problem.

Sond gillar detta.
  4. Niclas
    Trådstartare

Niclas Bonde

Från:
    NVSkåne
    Jag vet, jag vet. Vill ha tomt i inkorgen för att inte missa nya mail :banghead:. Gamla vanor som bör uppdateras.
    Har hittat inkomna mail på min server så dem finns kvar. Skall dock bara lista ut hur jag importerar dem på nytt.

plattfot gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield