Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Paypal-fråga...

Diskussion i 'Lifestyle' startad av trumpetera, 28 november 2013.

1. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Om man har euros på paypal-kontot, som man vill använda när man betalar något i engelska pund- hur beter man sig då?

Tack på förhand för tips och hjälp!

2. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Just! Förlåt! Glömde OT't!

3. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Är din primärvaluta inställd på Euro? Är du osäker på om du har rätt antal eurosar för att kunna pröjsa för Pund-grejen? Hajar inte riktigt problematiken. Det är bara att betala så fixar Paypal resten, bara se till så att du har tillräckligt av den valutan som krävs.

yonsson gillar detta.
  4. salmonia

salmonia Bonde

Från:
    Göteborg
    inga problem, Paypal ställer upp för dig och konverterar från Euro till Pund....till fantastiskt bra kurs ;-)

Asplund gillar detta.
  5. Optimisten

Optimisten Stadsbo

Från:
    Är inte ute och seglar.
    Jag har dock för mig att paypal buyer protection inte alltid gäller om man betalar med saldo på kontot? Minns jag fel, eller är det någon annan specialregel som gäller?

Alltid säkrast att betala med paypal via kreditkort!

6. trumpetera
    Trådstartare

trumpetera Borgare

Från:
    Göteborg
    Stort tack!