• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Playstation ID - så vi på KS kan spela together..

san

Cartier
2-Faktor
Många trevliga spelsläpp i pipen, som GTA V, Far Cry 4 och The Crew. Jag har inte skaffat PlayStation Plus än, men så fort jag hämtat ut mitt ex av GTA V om två veckor så :)
 

almeyero

Panerai
Gött, hittade en PS3/4 tråd!

Är det någon som lirar PES15 på PS4 som vill lira?


Hur är PES nu? De tappade ju sjukt mycket när de gick över från PS2 till PS3. Kommer ihåg PES4, PES5 och PES6, de absolut bästa sportspelen, om inte de bästa spelen överhuvudtaget någonsin. Adriano var ett monster på alla dessa spel haha.
 

figaro

Cartier
2-Faktor
Hur är PES nu? De tappade ju sjukt mycket när de gick över från PS2 till PS3. Kommer ihåg PES4, PES5 och PES6, de absolut bästa sportspelen, om inte de bästa spelen överhuvudtaget någonsin. Adriano var ett monster på alla dessa spel haha.
PES5 och 6 är helt oslagbara basta!

Jag körde FIFA förra året efter att ha testat båda demona. I år gjorde jag samma sak och fastän FIFA är magiskt vackert är PES både vackert och ROLIGT att spela. Glädjen finns där, vi kommer aldrig komma tillbaka till 5-6 men sett till hur det utvecklats och allt så är vi på en ny hög nivå!
 

almeyero

Panerai
PES5 och 6 är helt oslagbara basta!

Jag körde FIFA förra året efter att ha testat båda demona. I år gjorde jag samma sak och fastän FIFA är magiskt vackert är PES både vackert och ROLIGT att spela. Glädjen finns där, vi kommer aldrig komma tillbaka till 5-6 men sett till hur det utvecklats och allt så är vi på en ny hög nivå!


Grymt, måste se till att testa det isfåfall! Det gjorde ont i hjärtat när man gick över till FIFA för ett par år sedan..
 

Frobomm

Omega
RFrobom heter jag om någon vill lira, för tillfället är det nästan uteslutande BF4 som gäller och jag är svindålig men kul är det :)
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Gäller att vara ute i god tid. Det blir definitivt ett köp för mig oxå. Tyckte om betan. Men det får vänta nån vecka. Hinner inte med mer än fallout just nu...
 
Topp