• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Poker!

Hej, tänkte kolla hur det är med pokerintresset här på KS tänker främst på Texas!

Hade kanske vart en rolig sak att ordna en pokerkväll? Ta sig något att dricka,prata klockor och spela kort!?
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Om det är i Stockholm så är jag på. Bara det inte handlar om allt för stora summor, för kombon stora pengar och mycket öl är inte min bästa. o_O
 
Om det är i Stockholm så är jag på. Bara det inte handlar om allt för stora summor, för kombon stora pengar och mycket öl är inte min bästa. o_O
Hade inte heller tänkt allt för stora summor med tanke på att de kommer finnas sprit!
Gjort den tabben allt för många gånger på SS.. Förfestat å lirat nätpoker aldrig en bra kombo!
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag funderar på att börja med Jack Vegas, vad tycker ni är det bra? Jag har hört att man kan vinna stora summor på Grodjakten och Orient Magic.En kille berättade för mig att det finns bra maskiner i Bagarmossen på Sussans tobak och grill, vi kanske skulle dra ihop ett gäng och spela!?




Lite poker låter kul, jag är kanske på om det är trevligt uppstyrt utan för stora summor.
 
Topp