• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Premier League startar idag! Då jag är fotbolls nörd också,

Vilket lag vinner Premier League?!


  • Totala väljare
    37

Donkii

Boushh
2-Faktor
En snabb överslagsräkning visar att du (om du såg 811 matcher) i så fall tillbringade drygt 1200 timmar, eller 50 dygn framför skärmen. Låter orimligt.

Visst håller jag med dig men jag kör dubbla boxar och dubbla antennhuvuden så jag har två matcher igång på varje tv och har två tv igång samtidigt. Så jag sittter inte och kollar på en och en, då hade det blivit ohållbart.

Men från sept till slutet av maj snittar jag ungefär tre matcher om dagen från världens alla ligor så det finns otroligt mycket att se :)




Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Imponerande, tycker själv jag har fullt upp med mina 100-150 matcher per år...

Är Liverpool-fan och njuter just nu av vår första premiäeseger på 12 år. Tror helt klart på Chelsea som segrare, Mourinho har något ingen annan har..

Ibland önskar jag att jag låg där på en 100 matcher men jag har som svårt att inte kolla.
Fy fan vad Det var jobbigt igår, kändes som att allt upprepade sig. Ribba stolpe straff men vi lyckades reda ut det.. Puh..

Helt ärligt så är det svårare i år än på länge. United har det inte, Chelsea kommer att vara där tillsammans med city men vem som tar det blir svårt att förutspå.

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
 

Sond

Patek
Visst håller jag med dig men jag kör dubbla boxar och dubbla antennhuvuden så jag har två matcher igång på varje tv och har två tv igång samtidigt. Så jag sittter inte och kollar på en och en, då hade det blivit ohållbart.

Men från sept till slutet av maj snittar jag ungefär tre matcher om dagen från världens alla ligor så det finns otroligt mycket att se :)




Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2
Otroligt. Vet inte hur jag ska beskriva mina tankar..:) Säsongen 08/09 såg jag alla Man Utd och nästan alla Chelsea, City, Arsenal och många av Liverpools matcher om de inte gick samtidigt, vilket självklart hände då och då. Ibland bandade jag matcher för att se de i efterhand. Undrar vad jag kan ha kommit upp i, 150 matcher? Men det blev inte hållbart i familjen. Jag kunde göra de mest korkade(?) prioriteringarna. Och det blev som ett gift. Jag kunde bli skitsur om något kom i vägen för en match. Hur som helst lyckades vi dessutom producera en liten under samma säsong..:) Säsongen 09/10 prioriterade jag om och minskade antalet matcher radikalt. Och från 10/11 ser jag inte alls lika mycket. Men jag saknar det fanatiska ibland..:)
 

aspo

Cartier
Ibland önskar jag att jag låg där på en 100 matcher men jag har som svårt att inte kolla.
Fy fan vad Det var jobbigt igår, kändes som att allt upprepade sig. Ribba stolpe straff men vi lyckades reda ut det.. Puh..

Helt ärligt så är det svårare i år än på länge. United har det inte, Chelsea kommer att vara där tillsammans med city men vem som tar det blir svårt att förutspå.

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2

Ja, tror jag hade 200 i puls. Var 100% säker på 1-1 resultat när de fick straffen. Skönt man hade fel och fick jubla efter en premiäromgång. Arsenals plattfall gjorde inte saken sämre..
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Är mest nöjd att det kan snackas fotboll utan att Zlatan skall vara med på ett hörn, eller?

Zladjan kommer att ersätta Rooney och ManU vinner... som vanligt. Med eller utan fergie, laget är ett självspelande piano!
 

AndyK

Cartier
Som Liverpool supporter måste jag säga att vi blir farligare i år än på länge. I år har jag fått ett ultimatum från sambon att det är ett intresse som gäller så från och med nu får jag tyvärr säga adjö för ett tag framöver till er :)

Mot facit förra året var 811st matcher :)
Man kan säga att jag går in för mina intressen :)

Skickat från min GT-I9305 via Tapatalk 2

Och min fru klagar på mig... Och då "måste" jag bara se Liverpools matcher, övriga är bara bonus. Blir dock 3-4 matcher/vecka. Skulle tro att jag ser 100-150 matcher/år, om det inte är ett VM-år, då blir det ytterligare några dussin.

Mitt tips inför denna säsong:
1. Chelski
2. Man City
3. Liverpool
4. ManUre
5. Spurs
6. Arsenal
 

Anton

Omega
Och min fru klagar på mig... Och då "måste" jag bara se Liverpools matcher, övriga är bara bonus. Blir dock 3-4 matcher/vecka. Skulle tro att jag ser 100-150 matcher/år, om det inte är ett VM-år, då blir det ytterligare några dussin.

Mitt tips inför denna säsong:
1. Chelski
2. Man City
3. Liverpool
4. ManUre
5. Spurs
6. Arsenal

Haha Pool 3a är det iår som är året? ;)
 

BME

Cartier
Tror ett lag från Manchester kommer vinna (TYVÄRR!) vilket av dem vettetusan...
Som troget Gunners fan så lider man stora kval under silly season och förbannar snåltarmen hos Wenger...
Som det ser ut idag så har Arsenal gjort sig av med närmare ett dussin spelare och tagit in en på fri transfer.
Om inget radikalt händer sista 1.5 veckan av transferfönstret så är truppen alldeles för tunn och tyvärr tror jag inte ens på en topp fyra placering ens i år :(
Kanske tom Spurs kan klämma sig in före (usch) jag som alltid ser fram emot St. Totteringham's day
 

Camo00

Patek
Rätt spännande agerat av Arsenal, som enligt The Guardian nu har NIO seniorspelare som är friska och startklara till Championskvalet! Var det 16-17 ut och en in hittills? :D
 
Topp