• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

WHU

Panerai
2-Faktor
Sitter och kollar på Community Shield och då slog det mig att nästa helg börjar det!
Premier League alltså, känner en viss pulsökning av att bara skriva det.
Så, vilka favvogäng har ni och varför?
I mitt fall går det tillbaka till 1980, ett gäng med snygga tröjor tog hem FA-cupen.
För övrigt, den senaste titel de har tagit.....
Vilket lag det är? Givetvis
IMG_37923492250880.jpeg
 

Bruset

Panerai
WH är ett gutt gäng! Inte tu tal om det! Såg dom spöa Liverpool -98 tror jag det var, med 1-0.
Har dock Arsenal som favorit sedan farfar gav mig en Gunnels-halsduk när jag var fem. Sen dess är man fast, på gott och ont..!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
WH är ett gutt gäng! Inte tu tal om det! Såg dom spöa Liverpool -98 tror jag det var, med 1-0.
Har dock Arsenal som favorit sedan farfar gav mig en Gunnels-halsduk när jag var fem. Sen dess är man fast, på gott och ont..!

Just nu är det mest gott va, där kom trean....
 

E.Z.

Panerai
Newcastle! Bodde där ett år och då var (är) det inte valfritt att vara en magpie eller inte. Sen känns det rätt gött att inte följa strömmen och hålla på ett MAN eller LDN lag heller...;):woot:
 

Hallberg

Omega
Sitter å njuter av slutminuterna i Community Shield, sommaren är ett nödvändigt ont innan Premier League drar igång på lördag. Höstresan redan bokad, mot spurs nästa månad.
Nu kör vi..
 

Sond

Patek
Jag kan känna samma känsla. Om jag börjar tänka på PL så blir jag nästan matt. Förra året såg jag dock färre PL-matcher än på 15 år. Jobb och barn kommer ivägen. Men i år hoppas jag att jag kan ta igen en del för att vara på topp igen nästa säsong..:)

Det påminner om det lag jag tillber - Man Utd. Ett fantastiskt lag som dock hade en mellansäsong i fjol. I år ska det bli otroligt intressant att se vad som händer. Ny tränare och nya förutsättningar.
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Det finns inget mer föraktansvärt än fotboll tyvärr. Alla idrottsliga ideal om laganda, ärlighet och föredömlighet har totalt satts ur spel till förmån för filmningar, fusk, egotrippar och läktarvåld. Men man kan alltid spela Pling till måltipset :)
 

Anton

Omega
Känns som en otroligt spännande och oviss säsong tror tyvärr mitt United hade behövt Vidal och Hummels för att verkligen utmana, tror det blir en kamp mellan shitty och chelski... Cash is king!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tyska ligan är den enda respektingivande ligan idag.
:D

Jag gillar väl fotboll mindre än vad jag brukade, men har egentligen inget favoritlag. Det enda laget jag följt och hållt på är Spurs, Portsmouth och Brighton.. Går Bra för Spurs och lite mindre bra för de två sistnämnda. Men PL är bättre än många andra ligor, mycket tack vare känslan man hade när man kollade på det när man var liten(/mindre) :)
 

SSL

Audemars
:D

Jag gillar väl fotboll mindre än vad jag brukade, men har egentligen inget favoritlag. Det enda laget jag följt och hållt på är Spurs, Portsmouth och Brighton.. Går Bra för Spurs och lite mindre bra för de två sistnämnda. Men PL är bättre än många andra ligor, mycket tack vare känslan man hade när man kollade på det när man var liten(/mindre) :)

Har inga problem med sanningen. Serie A är kanske topp 6-7 i Europa

Edit: å vadå "det enda laget" o så rabblar du upp tre olika lag haha
 
Topp