Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT - Ritual för avlägsnande av hår på hjässan - berätta!

Diskussion i 'Lifestyle' startad av SSL, 2 december 2013.

1. SSL
    Trådstartare

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Jag antar det finns "ett par" karlar här som kanske inte har likadant svall som G. Clooney. Så hur gör ni när ni rakar skallen? Rakapparat, rakhyvel eller "rakhyveltraktor" (japp, sjukt)? Hur ofta? Någon speciell dag i veckan?

Själv kör jag en Phillips rakapparat, rakar utan munstycket, varje fredag (om jag kan). Kör inte baby riktigt än, men det är inte långt kvar nu.

2. David

David Bödeln

Eldboll. Nästan alltid helt oavsiktligt.

MKRGG, Omen, jabla och 2 andra gillar detta.
  3. Pope

Pope Borgare

Från:
    långt långt ut.......
    Engångshyvel av bättre modell.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

4. Feskarn

Feskarn Kingen av Feskekörka

Från:
    Göteborg
    Jag använder någon sån där Magnus Samuelsson hårtrimmer. Funkar både till skägget när man inte orkar använda hyvel eller till den tunnhåriga hjässan.

5. Spindel

Spindel Biskop

Riktiga män kammar över!

Skämt åsido kör nån hårtrimmer utan munstycket, är jag ambitiös sker det var 14:e dag, men allt som oftast är jag slö så det blir var 3:e-4:e vecka när skallen börjar se ut som en fjunig och ruffsig fågelunge.

Skickas från min iPhone via Tapatalk

Hubbatix gillar detta.
  6. Singular

Singular Företag Forumsponsor

Moser 1400. Testat en hel del olika klippare, men det enda som är i hemmaprisklass och -format som duger är Moser. Faktiskt.

Rille gillar detta.
  7. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Frugan och Silvertape...

watchowner, 16610, Fabian och 7 andra gillar detta.
  8. Omen

Omen Goldmember

Ni som haft förmånen att träffa mig, vet om att mitt hårsvall är avundsvärt för en 48 taggare, mörkt med vaga inslag av grått vid tinningarna. Viktigt att få detta sagt......:)

16610, ZQT, garfield och 7 andra gillar detta.
  9. Emil

Emil Borgare

Ser min far titt som tätt, halvmånen blir bara större och större och håret gråare och gråare. Det är snart svårt att räkna då få hårståna som återstår!
    Min dag den kommer, frågan är bara hur länge jag lyckas att bära upp det. Jag kör elvisfrisyren tills det är dags att lämna skeppet!

10. Nexus

Nexus Präst

På Den Gamla Goda Tiden™ när jag sportade en "preussisk klippning" skedde rakning av undercut varje söndag medelst traditionell enkelbladshyvel och transparent rakgel. Ladda upp med en schysst playlist och ett glas rött så blir det en njutningsstund istället för en plikt.

11. Henke303

Henke303 Friends of KS

Phillips trimmer varannan vecka ungefär.

SSL och Rille gillar detta.
  12. vlm1978

vlm1978 Bonde

Samma här, Philips varannan vecka.

13. slimjim

slimjim Rösten från Bro

Billigaste skiten från jula, kostar 99 spänn. Klipper varannan vecka. Håller den 1år så ger det 3 kronor och 80 öre för en klippning.
    Nu har jag haft min i nästan 2 år. Billigt billigt!

Hubbatix och Spindel gillar detta.
  14. ZQT

ZQT The Banker

Ödmjukt som vanligt M! :woot:

Omen gillar detta.
  15. Omen

Omen Goldmember

Jag försöker.....jag försöker:)

ZQT gillar detta.
  16. Hubbatix

Hubbatix Borgare

Exakt så. ^^