• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT : Robin Williams död .

demondave

Rolex
Snubblade över dom första telegrammen precis när jag skulle somna igår. Sådana dyker ju upp ibland, så det var ju bara att vänta in säkra källor. Tyvärr visade det sig stämma.

Låg i ett par timmar och kollade stand-up av honom på tuben, helt grym stand-uppare. Gillade hans allvarligare roller, men framför allt han, ensam på en scen. Helt jävla genial.

Depressioner är verkligen inte att leka med. Tragiskt att vi inte kommit längre där, än.
 
En av de stora, satte verkligen morgonkaffet i halsen när jag förstod att det var sant. Listan med fenomenala filmer kan göras otroligt lång men måste nog säga att "Garp och hans värld" och "Döda posters sällskap" är de två filmer som verkligen sticker ut för mig plus självklart "God morning vietnam". Häftigt hur han helt improviserade scenen med soldaterna på lastbilen. En otrolig talang!

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
 

cab

Audemars
2-Faktor
RIP, han sportade tydligen en IWC Top gun ibland:

OTT1119-williams.jpg


iwc-pilot-watch-double-chronograph-edition-top-gun-front.jpg
 

Onelund

Rolex
trist som tusan, Good morning vietnam är en favvo samt all standup han gjort.

läste att det var självmord, inte kollat sannhetsgraden på det men onekligen tråkigt. Han var ett geni i sin genre.
 

paradis

Audemars
Verkligen tråkig händelse, självmord. Minns bara ,Good morning Vietnam.ock den var jätte bra............R.I.P.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stor sorg och saknad vila i frid Robin Williams. Gjort mycket bra filmer, är mest förtjust i hans mer allvarliga roller, mitt första minne av Robin är Mork & Mindy. Som sagt, alltid tråkigt när goda människor går bort, tråkigt att han led av allvarlig depression till följd av alkohol och kokain problem och att följden blev självmord. R.I.P
 

Jens

Greedo
En riktigt stor förlust. Robin Williams var ett geni.
Psykisk ohälsa är något som vården bör lägga ner mer resurser på. Känns lite som att det många gånger är ganska långt gånget när väl nån får vård.
Vila i frid nu och hoppas att du fortsätter att roa i din himmel, det behövs.

J
 

Pope

Cartier
En riktigt stor förlust. Robin Williams var ett geni.
Psykisk ohälsa är något som vården bör lägga ner mer resurser på. Känns lite som att det många gånger är ganska långt gånget när väl nån får vård.
Vila i frid nu och hoppas att du fortsätter att roa i din himmel, det behövs.

J
Amen!
 
Topp