• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Sälja domäner

Magnuska

Breitling
Hej,

Då det finns många klo(c)ka och begåvade människor på forumet slänger jag ut ett par frågor här.

Jag har några gamla registrerade domäner som jag aldrig riktigt tagit tag i men som jag nu tänkte sälja. Några riktigt bra som kanske kan dra in till en PO eller liknande med lite tur :). Vart gör man bäst och lättast detta? Någon med erfarenhet?
 

BCKSTRM

Rolex
Hej,

Då det finns många klo(c)ka och begåvade människor på forumet slänger jag ut ett par frågor här.

Jag har några gamla registrerade domäner som jag aldrig riktigt tagit tag i men som jag nu tänkte sälja. Några riktigt bra som kanske kan dra in till en PO eller liknande med lite tur :). Vart gör man bäst och lättast detta? Någon med erfarenhet?
Vet inte vart man säljer domäner men inte här iaf...
 

MrPlow

Rolex
Jag såg att kronofogden sålde ett par :)

Prova Tradera eller kontakta de som kan tänkas vara intresserade. Typ företag med samma namn.
 

Chattras

Cartier
Man blir ju lite nyfiken på vad det är för domäner du sitter inne på. Ibland kan ju "tillfället göra tjuven". ;).
 
Topp