• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Salongs-tråden

K-S

Rolex
2-Faktor
Ja enligt rubriken, en hjärtlig tråd där man får skriva av sig om vad fan som helst när man nått den trevliga salongsberusningen.

Själv är jag jävligt trött på gymmet efter 5 pass denna vecka, även jävligt less på Färjestad som lyckades torska 5-1 mot VLH. Vidrigt att se.

Kötta på och lätta era hjärtan! Alla ämnen är öppna som i stolen hos en barberare
 
Senast ändrad:

K-S

Rolex
2-Faktor
Tips på bra frisörsalong i Sthlm?
Yes! Blivit klippt på svindyra ställen (corinne and friends) etc men vill man ha en klassisk eller icke klassisk välklippt frisyr så tycker jag man skall besöka McLaren barbers (öppet kvällstid) drivs av ben som e fett skön. eller frisörsalongen vid brommaplan. (Teymur) grymt bra båda två.
 
  • Like
Reactions: JLW

K-S

Rolex
2-Faktor
Vad drack du för att komma till berusningen då?
Själv flyttatädar jag det sista i mitt gamla hus, hyresgästen har redan börjat flytta in.
Jag bälgar i mig öl som jag knycker ur hans(min!) kyl...


Jag hann dit tämligen fort i form av tre Stella och tre st rejäla glenlivet 18 yr. Hur går flyttstädning? Själv är jag för lat för ett sådant påpassat arbete.. Nya ägaren har väl alltid rätt att reklamera t.o.m en golvbrunn? (Jag köpte nyligen kåk och reklamerade städningen) dock firma som trodde dom hade "game"
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Jag hann dit tämligen fort i form av tre Stella och tre st rejäla glenlivet 18 yr. Hur går flyttstädning? Själv är jag för lat för ett sådant påpassat arbete.. Nya ägaren har väl alltid rätt att reklamera t.o.m en golvbrunn?

Nye hyresgästen är min kusin och gör bäst i att hålla KÄFTEN!
Han behövde någonstans att bo, och vi planerade att låta detta huset stå tomt, just för att slippa hyresgästjävlar...
Lejde städ, men pga sjukdom måste jag göra det mesta själv. Kuken.
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Sög i mig lite prosecco på en gtg förut och nu när bilen står parkerad blev det en halv pava Leon småparti öl, två Ballast Point IPA och en lagunitas klassisk IPA.

image.jpg

image.jpg

Har troligen med det sportrelaterade i ditt första inlägg att göra, lika känsligt som politik för vissa. Ignorera skiten! Folk i denna tråd är som sagt antagligen lite runda om tofflorna ;)
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Sög i mig lite prosecco på en gtg förut och nu när bilen står parkerad blev det en halv pava Leon småparti öl, två Ballast Point IPA och en lagunitas klassisk IPA.

image.jpg

image.jpg


Har troligen med det sportrelaterade i ditt första inlägg att göra, lika känsligt som politik för vissa. Ignorera skiten! Folk i denna tråd är som sagt antagligen lite runda om tofflorna ;)

Haha. Off course. Svor i kyrkan och drog in sport. Nåväl. Låt stå!

Sant som det var sagt min gode herre med god smak! Jag är ibland löjligt svag både i Sverige och utomlands för att inmundiga lite trapist-öl! (Trapiste)

Lite mysigt ändå med en salongs-torsdag!
Jag tog mig precis en Adelsö Ipa! Ganska trevlig historia!
 

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Ah härligt! Återkommer imorrn eller lördag kväll med lite mer dryckesmaterial!
 
  • Like
Reactions: K-S

SSL

Audemars
Yes! Blivit klippt på svindyra ställen (corinne and friends) etc men vill man ha en klassisk eller icke klassisk välklippt frisyr så tycker jag man skall besöka McLaren barbers (öppet kvällstid) drivs av ben som e fett skön. eller frisörsalongen vid brommaplan. (Teymur) grymt bra båda två.

Maclaren blir bra! Tack!
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Sänkte mig själv i eilersen-soffan för tidigt igår efter en tung AW. Lovar att återkomma med tyngre poster idag! :cigar:
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Polaren skall utomlands i 8 månader... Rätt antal öl senare :cigar:
 
Senast ändrad:

Bender

Cartier
Ensam på en öde Ö och mörkt är det!
IMG_0386.JPG


Ett par timmar med denna,
IMG_0387.JPG


Middag.
IMG_0388.JPG


Travet åt fanders. Blir lite röd av så ska det låta. Jack kommer till. undsättning.
IMG_0389.JPG

Dax för lite riktig mat......
 
Topp