• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT - Smartphone-tråden

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Fyller gammal nästa vecka....så jag tar ut ett GOMEX grympycard i förskott......va fan är d här för lökig tråd. GSM arena har ett junis forum om man vill mobilnörda sig.....känns som det gösslas med ot lite väl mkt. Ser hellre på dasebilder från patronaget än glutta på folks skärmtrams. Visst eldade jag själv på nyligen i en ot-tråd om bilar,......men det är ju i alla fall INTRESSANT....i brist på annat.....

Ett ot subforum känns högaktuellt.....och ni som hetsar upp er med motargument........far åt helvete...
 

Andrew

Cartier
Davvan skrev:
va fan är d här för lökig tråd. GSM arena har ett junis forum om man vill mobilnörda sig.....känns som det gösslas med ot lite väl mkt. Ser hellre på dasebilder från patronaget än glutta på folks skärmtrams.

Ett ot subforum känns högaktuellt.....och ni som hetsar upp er med motargument........far åt helvete...

Gubbe, jag håller med dig.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Davvan skrev:
Fyller gammal nästa vecka....så jag tar ut ett GOMEX grympycard i förskott......va fan är d här för lökig tråd. GSM arena har ett junis forum om man vill mobilnörda sig.....känns som det gösslas med ot lite väl mkt. Ser hellre på dasebilder från patronaget än glutta på folks skärmtrams. Visst eldade jag själv på nyligen i en ot-tråd om bilar,......men det är ju i alla fall INTRESSANT....i brist på annat.....

Ett ot subforum känns högaktuellt.....och ni som hetsar upp er med motargument........far åt helvete...
Äh va fan har du vaknat på fel sida i dag morse?? ;) Jag tror många av oss klocknördar här inne är teknikintresserade i överlag.. KS är ju till viss del sammanlänkat med smartphones via tapatalk (vilket jag använder dagligen) :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Oavsett sida jag vaknade på....minns inte......så är jag seriöst oimponerad av ot-salladen....men i en egen subkrets.....så skulle jag inte bry mig då jag slipper se möget. Men då Denke har överkokt spagetti till ryggrad......är jag inställd på......as is.......
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Davvan skrev:
Oavsett sida jag vaknade på....minns inte......så är jag seriöst oimponerad av ot-salladen....men i en egen subkrets.....så skulle jag inte bry mig då jag slipper se möget. Men då Denke har överkokt spagetti till ryggrad......är jag inställd på......as is.......
Kan faktiskt hålla med dig att det kan bli lite rörigt i diskutionsdelen, kanske en OT-del vore på sin plats... varför inte en omröstning om saken..?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Davvan skrev:
Oavsett sida jag vaknade på....minns inte......så är jag seriöst oimponerad av ot-salladen....men i en egen subkrets.....så skulle jag inte bry mig då jag slipper se möget. Men då Denke har överkokt spagetti till ryggrad......är jag inställd på......as is.......

Det är uppenbarligen viktigt att ha alla dessa OT-trådar. Vi sätter ju en ära i att i största mån inte moderera om
det inte är vuxenmobbing, förtal, kopior etc. Själv finner jag det obegripligt att alla dessa svammeltrådar skall ta så mycket plats på forumet. Men forumet blir vad vi gör det till och dessa trådar är uppenbarligen populära. Skulle nu majoriteten säga att vi skall begränsa dessa trådar så gör vi det. Annars så får vi leva vidare med det..
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Hör vad du säger....dvs dags för mig och andra att kavla upp och börja posta lite relaterade inlägg.....istället för att lipa :)
 
Topp