• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes OT: Snabba högprofilhjul (cykel)

Tias.F

Cartier
Tänkte göra ett försök här eftersom jag vet att det finns gott om folk här som även delar mitt cykelintresse vid sidan av klockfrenesin.

Säljer eller byter ett par hjul av märke Vision, modell TC50.

-Fälg, nav och snabbkopplingar i kolfiber
-23*50 mm högprofilfälg. OBS! För 25 mm TUBDÄCK
-Body för shimano/sram

Ingår: Hjulen + kassett som sitter på, Shimano Dura Ace + mjuk hjulväska
Tubdäck sitter på fram, nästan nyskick på det. Inget däck bak.

Kan tänka mig att sälja för 6000 :- alternativt byta mot en klocka värd upp till 4000 + pengar till mig. Är intresserad av det mesta i klockväg, vintage som nytt bara det är välfungerande och kanske inte för 70-talsspejsat. Cykeln på bilden ingår inte, alltså endast hjulen. PM:a om intresse finns!

 
Topp