• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Sting HD, Anilar Jandas?

Skulle man märka tråden med OT när de inte hade med klockor att göra??:)

Detta är ju 2 alternativ till att pumpa armleden till Max vad jag har förstått? Men finns det mer?:) känner att jag inte riktigt fastnat för dessa, iaf inte till de priserna! Tack!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Du har ju glömt Cartiers Love Bracelet, helst i platina med is. Kostar galet mycket pengar de med. Sedan finns det några ankar/krokarmband med, men vet inte om det originalet är dyrt.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Ha ha.. här hamnade jag på djupt vatten. Mina hjärnsynapser löpte just amok när jag läste rubriken: Musik? Ny modell från Harley Davidson? Juridik? Nån indier? WTF... Lite googlande rättade till kretskortet igen.

någorlunda ontopic: armband är inte min grej, men med det sagt finns det åtskilliga herrar som bär upp det. bl. a Jack Sparrow
 

Singular

Rolex
2-Faktor
Love-armbandet är kanske lite gjort, men jag tycker fortfarande att det både i koncept och utförande är alldeles förtjusande.
 

cab

Audemars
2-Faktor
Kan NÅGON göra en insats och posta lite bilder på det som diskuteras? :woot:

Sting-HD Bild :)

b10b2f4c2f5911e39c3622000ae904f9_8.jpg
 

hollow123

Rolex
Finns en del gottigt med honom på instagram. Hans kombo med kostymer (oftast tom ford, med rejäla slag), AP's i rose gold och hans armband gillar jag starkt och han bär upp det galant :)
 

hollow123

Rolex
Topp