Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT: Stockholm Marathon 31/5 -14

Diskussion i 'Diskussion' startad av Kson, 18 maj 2014.

1. Kson
    Trådstartare

Kson Friends of KS

Det va några löpare från KS som i går sprang GöteborgsVarvet och om några veckor går starten för årets Stockholm Marathon. Vilka ska springa? Hur laddar du upp? Vilken klocka ska bäras??

Jag själv ska springa men återkommer vilken klocka jag ska bära.

Ha en bra söndag!

/ Kristoffer

Omen, krämbulle, falten och 1 annan gillar detta.
  2. Nrobedal

Nrobedal Bonde

Här har du en grabb som ska springa, skönt att det är någon mer!

Stukade foten på långdistanspasset i fredags så laddar upp liggandes och kommer bära min Garmin 910 xt under loppet.
    Hur har träningen sett ut under året för din del?!

Med vänliga hälsningar
    Filip

krämbulle och Kson gillar detta.
  3. Uffe

Uffe Biskop

Kan knappt gå idag efter Gbg-varvet :) Att springa ett marathon verkar ofattbart för mig just nu. Jag är grymt imponerad av er här som ska ger er i kast med det! Lycka till!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

falten gillar detta.
  4. falten

falten Stadsbo

Jag ska springa, laddat med att springa i snitt 37 km/veckan sedan årsskiftet. Garmin fr210 med en knapp för lite och silvertejp över där knappen har suttit gör mig sällskap. Sprang sista längre passet idag, 20km. Nu väntas mindre intensiva sista två veckor.... och hålla sig frisk, peppar peppar...

krämbulle, Kson, Nrobedal och 1 annan gillar detta.
  5. Grafton

Grafton Biskop

Tvingas hoppa över Sthlm Marathon i år p g a ett envist piriformissyndrom (googla det:), det är en muskel i röven som gör ont när jag springer), men jag kommer att heja på er!
    Skulle kört med min Garmin 910xt, den ser ju ut som en rymdfärja på armen men den hymlar liksom inte med att den är ett träningsredskap... ad-01.jpg
    Bild från nätet, jag har lånat ut min till lillbrorsan som gör maratondebut den 31/5!
    Lycka till ni som springer! Njut!

Nrobedal gillar detta.
  6. Genta

Genta Borgare

Springer, Garmin m GPS

krämbulle gillar detta.
  7. Kson
    Trådstartare

Kson Friends of KS

Har löpt några mil i veckan sen förra året. Skulle löpt maran 2013 men blev sjuk så detta är mitt första. Bor du i Stockholm?

8. Kson
    Trådstartare

Kson Friends of KS

Om ett par dagar kan du gå igen och då blir du sugen : )

Uffe gillar detta.
  9. Kson
    Trådstartare

Kson Friends of KS

Tråkigt att höra.. Kommer det bli bättre? Fin bild :)

Grafton gillar detta.
  10. Grafton

Grafton Biskop

:)Tackar som frågar! Jag trodde det skulle vara bra nu, jag drog på mig det efter Berlin-maran i höstas, men det känns fortfarande när jag springer. Tog det säkra före det osäkra och ställde in, man får väl inse att man inte är 25 längre (för det är man inte :oldman:).

11. Kson
    Trådstartare

Kson Friends of KS

Får hålla tummarna att det blir bättre!! Hur va Berlin? Har lite planer på att springa halv maran där.

Grafton gillar detta.
  12. Nrobedal

Nrobedal Bonde

Då har du kämpat på bra, tråkigt med sjukdomar och skador. Gäller att hålla sig inne de nu när det börjar närma sig.
    Bor nere på västkusten, så tar tåget. Själv? :) Vad siktar du på för tid?

13. Grafton

Grafton Biskop

Tack! Berlin var fantastiskt! Helt platt och en entusiastisk publik. Säkert lika trevligt på halvmaran (som ju egentligen är en trevligare distans...). Stadens restauranger bjuder på rikliga tillfällen till kolhydratladdning! :)

14. Bomier

Bomier Friends of KS

Från:
    Bangkok
    Har kubbat runt och gjort den där maran i Stockholm (tror 2003) nu har jag blivit äldre och förståndigare :)

Mvh
    Micke

Mforce, Kson, Nrobedal och 1 annan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield