• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT Stockholmstripp

F-L-P

Panerai
Funkar alltid med en GT




Märgben ger jag hunden, han skulle bli vansinnigt om jag snodde hans favoritben

Kör hunden också den med löjrom? Märgben är bra skit, typ köttgele. bra för potensen också enligt mina samiska släktingar ;)


ag_1.jpg
 

morrism

Audemars
Kött, min bästa Ernesto jag gillar stora stekar, led mig i mörkret :)


ENTRECÔTE PRIME 300 G på Urban Deli nytorget, den bästa köttbiten jag ätit förutom Kobe-biff. Resten på menyn är däremot inte prisvärt tycker jag. Grill är verkligen att singla slant. Annars är Djuret kul och bra, numera äter jag inte rött kött så jag mår illa bara jag går in där.
 

Onelund

Rolex
ENTRECÔTE PRIME 300 G på Urban Deli nytorget, den bästa köttbiten jag ätit förutom Kobe-biff. Resten på menyn är däremot inte prisvärt tycker jag. Grill är verkligen att singla slant. Annars är Djuret kul och bra, numera äter jag inte rött kött så jag mår illa bara jag går in där.


Hade tänkt testa Tweed så man kanske kan kolla in Djuret också, är det bordsbeställning där tror du?

Kobe-biff har jag barit ätit två gånger, men om din ENTRECÔTE PRIME 300 G är i närheten så vore det underbart
 

morrism

Audemars
Hade tänkt testa Tweed så man kanske kan kolla in Djuret också, är det bordsbeställning där tror du?

Kobe-biff har jag barit ätit två gånger, men om din ENTRECÔTE PRIME 300 G är i närheten så vore det underbart


Det är nog bäst att boka innan om du kommer på en helg. Har bara ätit entrecoten en gång men det var fan den bästa entrecoten jag nånsin ätit, helt otroligt mör.
 
Topp