Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

OT. Svara på ett inlägg i en tråd problem.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Bolio, 22 januari 2014.

1. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Någon som har koll vad jag gör för fel. Senaste månaden har denna funktion inte funkat alls för mig. Om det är ett inlägg i en tråd som jag vill svara på eller kommentera kommer inte det meddelandet upp utan det ser ut precis som jag bara svarat på frågan av TS.
    Jag ser att det ser ut att funka för andra som det ska, att hela eller delar av meddelandet man vill svara på läggs med automatik till längst upp och man kan själv skriva sitt svar under.
    Jag gör som jag tidigare gjort helt enkelt trycker på svara knappen på det meddelande jag vill svara på men rutan blir helt blank.

Tacksam för hjälp, tack på förhand.

2. firman

firman Stadsbo

Från:
    Cuba
    Ditt stammisbord är slitet!!! Posta mer så blir det bättre ;)

Bolio och Micce gillar detta.
  3. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Ok tack jag ska göra mitt bästa för att restaurera det så snart som möjligt :) . Även nu försökte jag svara på ditt inlägg gick ju sådär. Får se hur det blir med massa fler inlägg om det kommer igång ;).

firman gillar detta.
  4. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten
    Vilken webbläsare använder du? På jobb använder jag explorer och där upplever jag samma problem när jag ska svara på en kommentar i en tråd *Ping* daviden

Kan tillägga att jag använder google chrome nu och har inga problem

Bolio gillar detta.
  5. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Jag kör Explorer och har gjort det hela tiden har du också märkt att det var på senare tid det blev så? Min har som sagt funkat klockrent ända fram tills ett par månader sedan.

6. Stomatologen

Stomatologen Friends of KS

Aldrig upplevt med internet, kör ni senaste explorern?

7. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Hej på er.

Jag kan tyvärr inte utgå från Internet Explorer, för att det är hemskt dålig webbläsare...

Låter kanske hårt, men så ligger det till. Rekommenderar safari eller chrome.

Bolio och Icaras gillar detta.
  8. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten

Vågar inte svära på det men jag kan tänka mig att det var i samma veva som när nya bilduppladdningen osv kom.

9. KalleKnuda

KalleKnuda Stadsbo

Från:
    Guldkusten

amen brotha

10. Omen

Omen Goldmember

Gå in i upp till höger under inställningar för Kompatibilitetsvyn klicka på lägg till "klocksnack" så går det igen..:)

Micke Ni, BME, 16610 och 1 annan gillar detta.
  11. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Kung tack nu funkar det. Vart tvungen att gå in där igår också för att få ok med Bank id. Blir till att pröva det framöver om nått krånglar.

Omen gillar detta.
  12. Bolio
    Trådstartare

Bolio Friends of KS

Från:
    Norrland
    Har man börjat med nått är det svårt att sluta i min ålder ;). Men man måste väll nån gång, men nu funkar det ju igen så jag fortsätter i samma inkörda spår :D .

Tack alla för en snabb lösning på problemet.

Omen, daviden och 16610 gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield