• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT. Svara på ett inlägg i en tråd problem.

Bolio

Panerai
Någon som har koll vad jag gör för fel. Senaste månaden har denna funktion inte funkat alls för mig. Om det är ett inlägg i en tråd som jag vill svara på eller kommentera kommer inte det meddelandet upp utan det ser ut precis som jag bara svarat på frågan av TS.
Jag ser att det ser ut att funka för andra som det ska, att hela eller delar av meddelandet man vill svara på läggs med automatik till längst upp och man kan själv skriva sitt svar under.
Jag gör som jag tidigare gjort helt enkelt trycker på svara knappen på det meddelande jag vill svara på men rutan blir helt blank.

Tacksam för hjälp, tack på förhand.
 

Bolio

Panerai
Ok tack jag ska göra mitt bästa för att restaurera det så snart som möjligt :) . Även nu försökte jag svara på ditt inlägg gick ju sådär. Får se hur det blir med massa fler inlägg om det kommer igång ;).
 

KalleKnuda

Cartier
Vilken webbläsare använder du? På jobb använder jag explorer och där upplever jag samma problem när jag ska svara på en kommentar i en tråd *Ping* daviden

Kan tillägga att jag använder google chrome nu och har inga problem
 

Bolio

Panerai
Jag kör Explorer och har gjort det hela tiden har du också märkt att det var på senare tid det blev så? Min har som sagt funkat klockrent ända fram tills ett par månader sedan.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej på er.

Jag kan tyvärr inte utgå från Internet Explorer, för att det är hemskt dålig webbläsare...

Låter kanske hårt, men så ligger det till. Rekommenderar safari eller chrome.
 

Bolio

Panerai
Hej på er.

Jag kan tyvärr inte utgå från Internet Explorer, för att det är hemskt dålig webbläsare...

Låter kanske hårt, men så ligger det till. Rekommenderar safari eller chrome.

Har man börjat med nått är det svårt att sluta i min ålder ;). Men man måste väll nån gång, men nu funkar det ju igen så jag fortsätter i samma inkörda spår :D .

Tack alla för en snabb lösning på problemet.
 
Topp