• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Tack för uppdateringen av KS

Landshark

Cartier
Visst - det var några förfärliga minuter i går kväll man tvingades umgås med familj och vänner i stället för att ställa till med förtret på KS. Å andra sidan stoppades några av mina fylleinlägg på ett väldigt effektivt sätt. Den gamla layouten kändes faktiskt lite daterad, så det nya utseende blev ett bra lyft. IMHO.
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Visst - det var några förfärliga minuter i går kväll man tvingades umgås med familj och vänner i stället för att ställa till med förtret på KS. Å andra sidan stoppades några av mina fylleinlägg på ett väldigt effektivt sätt. Den gamla layouten kändes faktiskt lite daterad, så det nya utseende blev ett bra lyft. IMHO.
+1 Riktigt bra lyft. Varför ligga ett steg efter när man kan ligga tre kliv framför!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag är inte nöjd än, men jag kommer nog dit...

Nytt forum blev ett gigantiskt lyft iaf. Gratis programvara är trevligt, men det har sina begränsningar för vad man kan göra - gamla forumet körde på det.

Nästa stora steg är att göra designen responsive, så att webbsidan trivs i mobilen också. :)
 

paradis

Audemars
Och jag tycker det borde finnas en länk där man kan donera pengar till forumet, så slipper ägarna betala allt själva?!?! o_O
För jag uppskattar verkligen att det finns en såhär bra svensk klockforum!!
Helt rätt,jag är med på ett annat Forum,ock nu är det väll rekomandition 30 usd,men dom är flera tusen medlemar.Jag skulle gärna betala en slant....absolut bästa klock forum i Sverige.
 

Bojke

Wicket Wystri Warrick
2-Faktor
Man är borta några dagar, och vips, så känner man inte igen forumet. Nu är det riktigt snyggt och utan att ha hunnit kolla närmre så kan jag säga att en sådan sak som trådbevakningar kommer användas mycket. Bra jobbat!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag e på för donation. Om inte annat kan jag säkert stämma ngt webhotell eller liknande :)
 
Topp