• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Tandborstsnack - vilken eltandborste?

nissehult

Patek
2-Faktor
Visst förgyller en bra eltandborste vardagen... ;)

Jag tröttnade på min Braun som behövde laddas oftare och oftare, så vid årsskiftet köpte jag en Jordan TB120 som använder sig av litium-batteri. Inklusive initial-laddningen så har jag laddat tandborsten totalt två gånger på två och en halv månad. Så är ni trötta på konstant laddande så prova Jordan - den finns i diverse prisklasser och med bells & whistles.
 

MrPlow

Rolex
IMG_2343.JPG

Det blev ett duopack (Braun Oral-B Pro 6500 Duo)! Så frugan fick en egen. Min gamla laddare fungerar även till denna nya, så det var en bonus.

Går även att koppla dem till mobilen om man brinner för statistik!
 

jabla

Sarlacc
Hur fan vet man vilken modell det är när man slängt kartongen? står i alla fall Braun Oral B på den. :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Provar att lägga ut i denna befintliga Eltandborste tråd! Hur mycket mer får jag för pengarna om jag lägger ut 1068-1749kr i jämförelse vad man får för än som jag betalar 500-700kr för! Viktigaste är väl att den indikerar tiden du skall borsta plus att den eventuellt har trycksensor!

tand.JPG
tand1.JPG
 
Topp