• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Richie

Audemars
2-Faktor
Eslöv, finns den bygden kvar alltså. Jag ska ta och kika på dina tips, just nu är det Stinas verk som fångat mig. Kul och oförskämt snygga! Men det verkar inte självklart att få tid där. Sen vore det skönt att ha någon här hemma. Men en bra tatuerare är värd både väntan och resor. Men det finns många bra där ute.
Haha, har själv endast besökt Eslöv de gånger jag blivit tatuerad! men ja, det finns kvar ;)

Stina är duktig, men som sagt väldigt svårt att få tid!
Har en polare som blivit gaddad av henne, inte min stil men ändå väldigt fina motiv!

Som du säger finns det massvis med duktiga tatuerare, lycka till med sökandet :)
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
Eslöv, finns den bygden kvar alltså. Jag ska ta och kika på dina tips, just nu är det Stinas verk som fångat mig. Kul och oförskämt snygga! Men det verkar inte självklart att få tid där. Sen vore det skönt att ha någon här hemma. Men en bra tatuerare är värd både väntan och resor. Men det finns många bra där ute.
Om det är en tjej du vill gå till, och en som är grym på färg, borde du kolla Aniela "fru duva" på bläckbyrån i liljeholmen/gröndal. Har för mig hennes IG är fruduva...
 

skoner

Omega
2-Faktor
Första gadden. Pojkig som man är har man gjort en tribute till sitt favoritspel på underarmen, tack William på nothing!

IMG_1691.JPG
 

ScubaKing

Audemars
Körde en coverup på underarmen nu senast. Har ett tiotal sedan tidigare. Kör alltid black and grey och gillar realistiska motiv. Rosorna på bilden var sedan tidigare och är över 10 år gamla nu.

cvo.jpg
 
Topp