• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

D

Deleted member 4412

Guest
Får väl bjucka på en glimt av min arm som är en skön röra av svart o cover-ups haha
 
Senast redigerad av en moderator:

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Vettigt att hålla sig till armarna, jag har också på bröstkorg/mage/revben, det gjorde fan ont.
Jag känner till min smärttröskel nu och när den kommer blir det inte skönt.

Nu var det faktiskt några år sen jag gjorde min senaste men är ju alltid sugen att bygga på och då är det armarna som gäller. Vill nog kunna dölja dom hyfsat i affärs-situationer med skjorta. Men skjorta är ganska heltäckande.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Alla tatueringar gör ont!!!!! Linjerna på min ryggravla som är en matador som fäktar en tjur gjordes med en 24nålars bredd.
Innan vi skulle köra så blev det 2 bira men jag blev ombedd att ta 2 järn jäger oxå haha.
Tror jag bet sönder minst 2 pennor för det gjorde så jävla ont haha
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Ryggen är inte skön. Jag gjorde en mindre på insida arm, utan några större problem alls faktiskt, svedde först men sen var det bara vibrationer. Var inte beredd på att det skulle göra så lite ont där :D
 

Jens

Greedo
Ryggen är inget kul. Körde igång min för 1,5 år sedan, ska göra klart den i vår tänkte jag!
image.jpg

Den ska täcka hela ryggtavlan när den är klar.

J
 
D

Deleted member 4412

Guest
Coolt! Vad har du för "jycke"?
Sj hade jag planer på en Andy Warhol inspirerad bild på Marilyn på halsen men är lite skraj att det ska va obehagligt över adams äpplet..
I övrigt är jag inte det minsta intresserad av tatueringar, jag har så många själv redan och min tattuerare vet precis vad jag gillar.
Jag går typ aldrig runt o funderar på det heller utan det sitter där det sitter liksom..
Det va precis det som va tanken när jag börja, att jag skulle ha så pass många att jag slapp fundera haha
 

Peddjy

Cartier
Har lite grejer överallt, här bjuder jag på en klockrelatetad som sitter på revbenen, på andra sidan sitter en stor Koi. Faaaan va ont det gör på ribsen!
image.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jag har ju en väckarklocka på halsen oxå.
Står "wake up" haha
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 4412

Guest
En väldigt dassigt gjord sleeve som jag har fixat till. Ja va lite väl "het på gröten" o ville ha den billig o snabbt gjord. Fick va ja betala för, nu har ja kört över hela under armen o har lite mer att fylla i..
 
D

Deleted member 4412

Guest
Inget på fötterna än, bara händerna men de va inte så blodigt farligt:)
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 4412

Guest
Halsen..
Den sista bilden är direkt när den va nygjord..
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp