• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tattoo aka never ending story...

Skolläraren

Panerai
Svart panter med lite rött i munnen och lite rinnade blod där den klöser. Fin fint.

Blir ändå för tredimensionell. Det ska se ut som ett ifyllt stenciltryck, helst.
Sambon har fått i uppdrag att rita upp något åt mig, så att det är klart. Hon är en av mina tatuerare, så det blir garanterat bra.

Edit: Riktig tatuerare med firma, ingen hemmapulare.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Blir ändå för tredimensionell. Det ska se ut som ett ifyllt stenciltryck, helst.
Sambon har fått i uppdrag att rita upp något åt mig, så att det är klart. Hon är en av mina tatuerare, så det blir garanterat bra.

Edit: Riktig tatuerare med firma, ingen hemmapulare.
Aha inte 3d alls. Ja då vet jag inte. Ett certifikat på en gammal klocka med röd stämpel ;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Blir ändå för tredimensionell. Det ska se ut som ett ifyllt stenciltryck, helst.
Sambon har fått i uppdrag att rita upp något åt mig, så att det är klart. Hon är en av mina tatuerare, så det blir garanterat bra.

Edit: Riktig tatuerare med firma, ingen hemmapulare.
nu blir man ju nyfiken. Gör gärna lite reklam för henne :)
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
Hade visst fler i telefonen än jag trodde. Är väl bara av dom senare.
FullSizeRender.jpg
IMG_1203.JPG
Untitled.jpg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Frugan o jag fick en varsin gaddning som bröllopspresent av min bror.
Några tramsiga datum var det aldrig tal om så min tatuerare gjorde ett matchande par blommor. Hade inte kört nåt på 5 år haha
Min på armen o frugans på foten.
 
Senast redigerad av en moderator:
D

Deleted member 4412

Guest
Så jävla feta gaddar! Känns ruggigt old-school! Älskar pantern på handen :)
Thanxx!!
Som sagt, ja tänker inte så ofta på dom. De va de som va själva grejen när ja väl bestämde mej för att köra.
Ville ha massor som bara skulle smälta in o se ut som att de alltid suttit där;)
 
Topp