• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Tatuering

UNO

Panerai
Välj den dyraste och låt det kosta sjukt mycket mer än du har råd med, du har bara EN chans !
Fel projekt att snåla på kort sagt.
Målarns är fina men själv är jag med i den exklusiva gruppen TUT;
Tuff
Utan
Tatuering
Ju färre vi blir kvar desto unikare !

SKA du tatuera dig, välj en tatuerare som du kan jobba ihop med länge på DIN bekostnad.
Som medelålders som drivit många många många projekt vet jag att det är svårt när man är yngre och erfaren att gå in i en sån här relation men om du inte tänker igenom processen nu blir det inte kul.
 

newk15

Cartier
Tackar :)!! Skall tatuera vänster arm + rygg också..
Vi räkna lite på ryggen, ca 150timmar

:eek:o_O:bawling: Jag skulle uppenbarligen blivit målare... ;)
Har velat tatuera mig bra länge nu, men en kombination av feghet (kommer jag ångra mig?) och okreativitet (vad fan skulle jag tatuera?) gör att det onekligen drar ut på tiden.
 

P-A

Sir Spamalot
Välj den dyraste och låt det kosta sjukt mycket mer än du har råd med, du har bara EN chans !
Fel projekt att snåla på kort sagt.
Målarns är fina men själv är jag med i den exklusiva gruppen TUT;
Tuff
Utan
Tatuering
Ju färre vi blir kvar desto unikare !

SKA du tatuera dig, välj en tatuerare som du kan jobba ihop med länge på DIN bekostnad.
Som medelålders som drivit många många många projekt vet jag att det är svårt när man är yngre och erfaren att gå in i en sån här relation men om du inte tänker igenom processen nu blir det inte kul.

Fast jag har redan 15st sedan innan. Så jag har kommit till punkten då jag lite skiter i vad det blir. Bara de blir kul och ser bra ut :)
 

Målarn

The Steak
Nu går iofs jag till världens snabbaste tatuerare, så jag är lite bortskämd. Men 150 h låter som minst 100 h för mycket för en rygg i mina öron. :)

Tror jag närmar mig 15tim bara på armen och är inte helt klar ännu :) och jag har inte den minsta ryggen direkt... Men men fårse helt enkelt :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Har du själv langat ihop det collaget? Uppskattas iaf. Lätt den finaste samling tattoos jag sett, vissa får en att undra om det är på riktigt... :)


Jo jag har faktiskt suttit och kastat ihop det där kollaget, uppskattas att fler finner glädje i det :)
Finns som sagt riktigt sjuka människor där ute som skapar helt osannolika tatueringar.

Anledningen till att jag dragit ihop det är för att samla inspiration till en kommande tatuering, sen vet jag inte vad som hände :)

Kul att du gillade det!
 
Topp