• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: The saga continues part II.

Compiss

Patek
2-Faktor
Köttet ser väldigt fint ut och vinet är strålande, vinet växer lite om du dekanterar det, lite av syran försvinner :)

Själv körde jag hemmagjord pizza:)
image.jpg
 

Sond

Patek
Köpt upp mig på en grym samling high end kött :)

Det är faktiskt ganska svårt att få tag i riktigt bra kött i Sverige. De kan vara bra på många sätt med vad gäller smak är det otroligt svårt. Att kossorna mådde bra och att köttet är mört klarar snart varenda ICA. Men smaken klarar inte ens de bästa butikena regelbundet. Så det är bara att gratulera dubbelt..:)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Det är faktiskt ganska svårt att få tag i riktigt bra kött i Sverige. De kan vara bra på många sätt med vad gäller smak är det otroligt svårt. Att kossorna mådde bra och att köttet är mört klarar snart varenda ICA. Men smaken klarar inte ens de bästa butikena regelbundet. Så det är bara att gratulera dubbelt..:)

Jag har gjort mig själv besviken genom att jaga lägsta pris. Här betalade jag 300 kr kg för hängmörat och det är en nästan överjordisk njutning.
 

Pope

Cartier
Bor granne ( med landet-mått mätt) med Tomelilla Kommuns enda gårdsslakteri. Där får man tag i mumsiga bitar vill jag lova....


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Jag har gjort mig själv besviken genom att jaga lägsta pris. Här betalade jag 300 kr kg för hängmörat och det är en nästan överjordisk njutning.

Jag är så lyckligt lottad min bättre hälfts föräldrar råkar driva en gård som producerar kött. Man blir galet bortskämd med att ha konstant tillgång till lokalproducerade produkter som bokstavligt talat hängt utanför tjejens gamla flickrum. Går inte att jämföra med tråk-köttet i random Ica-butik.
 
Topp