• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Till er som spelar golf, vilken GK är ni medlem i/spelar ni oftast på?

mackman

Cartier
Satt och blev så nyfiken, som rubriken lyder. Vilken golfklubb är ni medlem i / spelar ni oftast på?
Själv spelar jag på Stockholms golfklubb i Danderyd/Kevinge. :)
...
 
  • Like
Reactions: Oew

mattande

Post nr 1 miljon? Oui, ce fut moi!
Medlem i SGK (söderhamns golfklubb)
Spelar lite överallt men självklart är hemmaplan oftast. Banan är i grymt skick iår!
 

Edin

Panerai
Viksbergs GK/Unipeg som Play Member. Mest för att få tillgång till att spela då jag tog upp klubborna förra året efter tio års dvala.
 

joca

Patek
2-Faktor
Nu har jag i princip inte spelat någonting på 5 år men..
Är medlem i Ekholmsnäs på Lidingö (billigaste jag hittade) och spelar oftast på Ågesta GK :)
 

Bikinigubben

Panerai
2-Faktor
Jag har tidigare spelat golf och vill ta upp det lite smått nästa år. Jag funderar på att bli brevlådemedlem någonstans då jag inte spelar särskilt ofta, någon som har ett tips på någon riktigt billig? :D
 

Savagear114

Rolex
2-Faktor
Jag har tidigare spelat golf och vill ta upp det lite smått nästa år. Jag funderar på att bli brevlådemedlem någonstans då jag inte spelar särskilt ofta, någon som har ett tips på någon riktigt billig? :D

Rekommenderar Bryttsätter GK för brevlådemedlemskap. 350:- och dom är grymt serviceminded/snabba om man behöver hjälp med tex inlogg till min golf etc.
 
Topp