• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

OT: Till och med en tuff & hård kille som jag kan fälla en tår!

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kolla på detta inslag, då jag är idrottsnörd och alltid har varit det. Så vet jag betydelsen att inte kunnat få utöva något som man brinner för. Men denna kille Sam Tageson med ett allvarligt hjärtfel, fick sin dröm uppfylld, ett 1 dagskontrakt med San jose Sharks som han älskat sedan barnsben. Säger bara, Respekt till Sharks organisation och grymt jobbat " make a wish foundation " .

Kan säga att detta räddade min dag iaf :smug:



 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Kolla på detta inslag, då jag är idrottsnörd och alltid har varit det. Så vet jag betydelsen att inte kunnat få utöva något som man brinner för. Men denna kille Sam Tageson, fick sin dröm uppfylld, ett 1 dagskontrakt med San jose Sharks som han älskat sedan barnsben. Säger bara Respekt till Sharks organisation och grymt jobbat " make a wish foundation " .

Kan säga att detta räddade min dag iaf :smug:




Äh, lägg av... Du är ju en riktig mjukis innerst inne... :cool:

Sen jag fick barn (snart 10 år sen iofs.) så får jag tårar i ögonen av allt möjligt som inte berörde mig ett dugg innan..
Får kolla å ditt klipp senare!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sånt här får mig att bli tårögd.


Det som är så coolt och STORT, är att alla är med på det. Publiken, spelarna i Sharks motståndarna Florida panters, jumbotronen, ja allt, är ju så häftigt och se Sam. Hur glad och lycklig han är, trots sitt svåra hjärtfel, syns ju så tydligt att detta är den bäst dagen i hans unga liv och han kommer för evigt att minnas den här speciella dagen. Jag hoppas verkligen att han för njuta och komma ihåg detta för, lång, lång, lång tid framöver!
 

andheg

Rolex
2-Faktor
Så jävla bra....får sådan gåshud! Naturligtvis med nationalsången i bakgrunden! LGSharks!
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Äh, lägg av... Du är ju en riktig mjukis innerst inne... :cool:

Sen jag fick barn (snart 10 år sen iofs.) så får jag tårar i ögonen av allt möjligt som inte berörde mig ett dugg innan..
Får kolla å ditt klipp senare!

Känner igen det, undra om man blir blödigare ju fler barn man får?
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
All respect till Make a Wish foundation och dylika (även mindre väl bemedlade) organisationer av den typen. Ofantlig stor inverkan de kan ha på unga människors liv.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tack för det! Fick en sån där "skön" klump i halsen. Är gammal hockeynörd, så det värmde lite extra :)
 
Topp