• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tips på tv-serie

Veratio

Cartier
Hade svårt för Mr.Robot. Hela avsnitt av psykostokerier när man ligger i sängen är inte så spännande idag.

Älskade Animal Kingdom, svårbörjad men efter ett tag var den grym. Narcos, längtar att börja se den, som 007 skriver. Ser de flesta serier, ser hellre serier nuförtiden än filmer!
 
  • Like
Reactions: 007

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
För er som gillade Shield eller The Wire kan jag tipsa om en Frask serie som heter Engrenages eller Spiral på Engelska. Har för mig att den är 6 säsonger.
Riktigt skön stenhård Fransk polisserie med stark reality känsla.
 

SSL

Audemars
Såg avs 1 och 2 av Swedish Dicks idag. Viaplays nya satsning. Måste säga att det var riktigt B. Kommer säkert kolla vidare bara för att, men inget man längtar till varje fredag direkt.
 

Snilsson

Cartier
Jag är så seg på att hoppa på alla serier, men kollar på The Office (US) nu och det har sin charm måste jag erkänna även om Michael blir tråkigt korkad ibland.
 
  • Like
Reactions: Rey

davvaer

Omega
Ny: Stranger things. Miniserie på 8 avsnitt som alla kan ses direkt på Netflix. Bästa jag sett på länge. Skön stämning för mig som är född på 80talet :)

Gammal: True Detective Säsong 1. HBO. GRYM

Fruktansvärt gammal: Entourage. HBO. Har du inte sett denna än har du mycket glädje kvar i livet :D
 

joF

Panerai
De nya serier jag gillat mest i år är Netflix-serierna Love och Stranger Things.

En vrickad komedi och en nostalgisk thriller.
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
True Detective s2, överaskande bra trots helt nya skådisar. Måste också erkänna att Weeds lockade till många skratt trots att jag inte brukar gilla varken fylle eller flum humor.
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Ny: Stranger things. Miniserie på 8 avsnitt som alla kan ses direkt på Netflix. Bästa jag sett på länge. Skön stämning för mig som är född på 80talet :)

Gammal: True Detective Säsong 1. HBO. GRYM

Fruktansvärt gammal: Entourage. HBO. Har du inte sett denna än har du mycket glädje kvar i livet :D


Håller med till fullo och slänger till: Ballers på hbo. Lite entourage feeling
 

RobertD

Ingenting
2-Faktor
Började kolla på Halt and catch fire för några dagar sedan. Har bara kommit fyra eller fem avsnitt, men riktigt bra än så länge.
 
Topp